ایرانپور: دستگاه دیپلماسی مراقب فتنه‌گری‌های روبای پیر باشد

نماینده مبارکه گفت: در صورت بازگشایی سفارت انگلیس دستگاه دیپلماسی کشور مراقب باشد که راه جاسوسی‌ها و فتنه گری‌های روباه پیر هموار نشود.

ازبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ایرانپور نماینده مبارکه در جلسه علنی امروز یکشنبه (1 شهریورماه) در نطق میان دستور خود، گفت: سخنان هوشمندانه ناخدای کشتی اسلام، رهبری نظام جمهوری اسلامی در اجازه ندادن نفوذ به آمریکا به داخل کشور رسالت مسئولان نظام را سنگین‌تر کرده است.

وی اظهار داشت: این روزها بار دیگر صحبت از بازگشایی سفارت روباه پیر، "انگلستان" مطرح می‌شود، از دستگاه دپلماسی انتظار می‌رود با توجه به سوابق و خیانت‌های چند صد ساله این کشور از هرگونه اقدامی که راه را برای جاسوسی‌ها و فتنه‌گری‌های این استعمارگر پیر هموار می‌کنند جلوگیری کند.

ایرانپور افزود: بسیار جای تعجب دارد که عده‌ای بدون توجه به روح قانون اساسی سعی در تضعیف شورای نگهبان دارند، این افراد در راستای همراهی با دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بدون توجه به روح قانون و اصول 98 و 99 قانون اساسی در سخنان خود سعی در تضعیف شورای نگهبان دارند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اظهارات برگرفته از نیت پلید رژیم صهیونیستی و دشمنان خارجی نظام است، تصریح کرد: به این افراد متذکر می‌شویم که وجود با برکت شورای نگهبان قانون اساسی، از ظهور مجدد بنی صدرها و مجلس ششمی‌ها جلوگیری می‌کند.

ایرانپور با بیان اینکه بیش از یک سال و نیم از ابلاغ "سیاست اقتصادی مقاومتی" از سوی مقام معظم رهبری می‌گذرد، گفت: از مجلس شورای اسلامی و دولت انتظار داریم تا راهکار عملی به این مهم را پیاده کنند.

وی افزود: متاسفانه شاهد واردات بی‌رویه محصولاتی هستیم که نمونه داخلی آن در کشور وجود دارد که این اقدامات نه تنها در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی نیست بلکه باعث نابودی شرکت‌های بزرگی چون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان می‌شود، لذا انتظار داریم دولت نسبت به افزایش تعرفه واردات و حمایت از تولید داخلی اقدام کنند.

نماینده مبارکه همچنین خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: مشکل صندوق بازنشستگی فولاد مبارکه و بازنشستگان سایر شرکت‌های فولادی هنوز حل نشده است و همچنان تعویق در مطالبات این افراد به چشم می‌خورد و خسارت خشکسالی سال‌های 92 و 93 هنوز پرداخت نشده است.

نماینده مبارکه اظهار داشت: از مسئولان دستگاه قضایی تقاضا دارم که نسبت به تأمین اعتبارات لازم جهت تسریع در افتتاح ساختمان دادگستری و تأمین کادر اداری و قضایی شهرستان اقدام کنند.

این نماینده مردم مبارکه در پایان به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار