حسینی: الاهلی سخت ترین حریف تاریخ نفت تهران است

مدافع تیم فوتبال تهران الاهلی را یکی از سخت ترین حریفان تاریخ این باشگاه دانسته و پرسپولیس را یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر معرفی کرد.

سید جلالی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های نفت ایران و الاهلی امارات اظهار کرد:جدال مقابل حریف اماراتی از سخت ترین و حساس ترین بازی‌های تاریخ باشگاه نفت است .برای پیروزی در این دیدار با تمام وجود تلاش کرده و از کوچک ترین فرصتی دریغ نخواهیم کرد. 
 
وی افزود: اماراتی ها روی فوتبال پایه سرمایه گذاری زیادی انجام داده‌اند. هر چند در جام ملتهای آسیا تیم ملی امارات را شکست دادیم ولی آنها با حذف ژاپن و کسب عنوان سومی مسابقات، قدرت خود را در عرصه فوتبال آسیا ثابت کردند در کل فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس با سرمایه گذاری کلان سرعت پیشرفت فوق العاده ای پیدا کرده است. 
 
حسینی ادامه داد: تیم‌های باشگاهی امارات با استفاده از بازیکنان زبده این کشور و جذب برخی ستارگان فوتبال دنیا به حریفی سرسخت برای مدعیان لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده‌اند و به طور حتم نفت برای کسب نتیجه مقابل الاهلی روز دشواری خواهد داشت. 
 
وی ادامه داد: البته نفت نیز اوضاع رو به رشدی دارد و بازیکنان جوان این تیم چنان عرصه را بر حریفان تنگ می کنند که تیم های مقابل به سختی می توانند از سد تیم ما بگذرند. 
 
حسینی در مورد حضور ستارگانی چون احمد خلیل در خط حمله الاهلی گفت: با تمرینات مستمر و آنالیزی که کادر فنی نفت روی الاهلی انجام داده بازیکنان تیم در شرایط بازی قرار گرفته و از نفرات رودرروی خود در این جدال شناخت بالایی دارند من نیز آشنایی کاملی از سبک بازی احمد خلیل،  و سایر عناصر تهاجمی حریف دارم و برای برد نماینده کشورمان با تمام وجود بازی خواهم کرد. 
 
وی ادامه داد:برای پیروزی در برابر حریف تا بن دندان مسلح خود نیاز به همدلی و تیم بودن داریم و امیدوارم روز مسابقه چنین  روحیه ای بین بازیکنان نفت وجود داشته باشد. 
 
حسینی گفت: با توجه به ملی بودن این بازی امیدوارم هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال به یاری نماینده ایران آمده و با کنار گذاشتن بحث های رنگی و حمایت خود از نفت یک شادی ملی را به ارمغان آورند. 
 
مدافع تیم فوتبال نفت تهران در خصوص ضعف خط دفاعی نفت مقابل ملوان انزلی بیان کرد: بازی با ملوان به پایان رسیده و اکنون تیم نفت تمام تمرکز خود را برای دیدار سرنوشت ساز مقابل الاهلی به کار خواهد گرفت .حتم دارم بعد از این دیدار نفت تهران به روزهای اوج باز خواهد گشت. ضمن اینکه چند هفته ابتدایی لیگ ملاک خوبی برای قضاوت عملکرد تیم ها نیست. 
 
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد وضعیت این روزهای سرخ پوشان پایتخت اظهار کرد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر خود را در اختیار دارد و حتم بدانید با گذشت چند هفته از رقابت های لیگ برتر و رسیدن بازیکنان این تیم به هماهنگی سرخ پوشان به اصلی ترین مدعی قهرمانی تبدیل می شوند. امیدوارم هواداران پرسپولیس به حمایت از تیم محبوب خود ادامه داده و در این روزهای دشوار یار و یاور باشگاه باشند. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار