سراجی: سکونشینان مرحله دوم صاحب کاپ می‌شوند

مسئول هیأت استان تهران گفت: پس از فینال مرحله سوم رکابزنان صدرنشین کاپ‌ها را از آن خود می‌کنند.

امیر سراجی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: مرحله دوم لگ برتر دوچرخه‌سواری پیست از 8 تا 10شهریورماه در ورزشگاه آزادی اجرامی‌شود و پس از این مرحله فینال مسابقه سرعت را با یک ماه ونیم فاصله زمانی برگزار خواهیم کرد و نتایج تیم‌ها مشخص می‌شود سپس کاپ‌هارا به صدرنشین‌ها تقدیم می‌شود و این افراد برای مسابقات آیت بیشتر مورد توجه هستند .

وی افزود: مسابقات تیم ملی جاده 12 و 13شهریورماه در شهرستان نجف‌اباد به علت خلوتی جاده‌ها با حضور 15تیم تیم برگزار می‌شود.وی در خصوص قوی‌ترین تیم‌های لیگ تصریح کرد : تیم‌های پیشگامان کویر یزد ، شپاهان و سنگ آهن بافق قوی‌ترین هستند که معمولا صدرنشین هستند .

سراجی اظهار داشت : اما تیم‌های باشگاهی دوچرخه‌سواری که در کل استان‌ها در حال فعالیت هستند و جزء قوی‌ترین‌ها محسوب می‌شوند شامل پیشگامان کویر یزد ، پتروشیمی تبریز و شهرداری تبریز هستند.

مسئول هیئت استان تهران در خصوص مسابقات قهرمانی کشور رشته تریال تاکید کرد : تریال یک رشته نوپا به حساب می‌آید و مسابقات رشته سه سال پی در پی برگزار شده و به جایگاه و ثبات خود رسیده است و تیم‌های تهران،همدان ومشهد در این رشته قوی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار