حسین زاده: کادر فنی تصمیم گیرنده است

تنیسور ملی پوش کشورمان گفت: شکوفی تنیسور خوبی است اما در مورد بازگشتش مربی تیم نظر می‌دهد

محسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ شرایطش برای حضور در رقابت‌های فیوچرز تهران بیان کرد: پس از مسابقات دیویس کاپ تمرینات منظمی را پیگیری کردم و در مسابقاتی که در اصفهان برگزار شد، توانستم به فینال برسم.

 وی ادامه داد: در فینال جام کازرونی از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدم اما تلاش می‌کنم بتوانم به فیوچرز تهران برسم.

 تنیسور ملی‌پوش کشورمان در خصوص کسب برترین تنیسور‌ ایران در رنکینگ‌ گفت: به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی شش ماه از مسابقات داخلی خود را از دست دادم اما با شرکت در رقابت‌ جام کازرونی‌ اصفهان توانستم نمایش خوبی از خود نشان دهم و به رتبه اول باز گردم.

 وی درباره‌ی احتمال دعوت اشکان شکوفی به تیم ملی تنیس ابراز داشت: شکوفی‌ تنیسوری‌ است که دوبل‌ را خیلی خوب بازی می‌کند اما من نمی‌توانم در بازی بازگشتش به تیم ملی نظر دهم و قطعا نظر نهایی را کادر فنی خواهند گرفت.

 حسین زاده در ادامه افزود: پس از رقابت‌های فیوچرز، اردوهای تیم ملی از سر گرفته خواهد شد و باید تا رقابت‌های دیویس‌کاپ تمرینات منظمی داشته باشیم تا بتوانیم بار دیگر به گروه دوم دیویس‌ کاپ صعود کنیم.

 تنیسور کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: رقابت‌های فیوچرز می‌تواند آمادگی بازیکنان را در مسابقات بین‌المللی افزایش دهد و امیدواریم با حمایت هواداران رویداد خوبی را در تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار