همدان؛

دستاورد نزدیک به سه هزار میلیاردی سفر رئیس جمهور به استان همدان

استاندار همدان از اختصاص 2 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای اجرای طرح های استان طی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛محمدناصر نیک بخت با بیان اینکه در این سفر 847 ملیارد تومان با جلساتی که پیش از آمدن آنها به استان تشکیل دادیم اعتباربرای اجرای 42 طرح عمرانی، کشاورزی؛ خدماتی؛ پزشکی و فرهنگی در نظر گرفته شده بود افزود: این اعتبارات در مقایسه با اعتبارات استانی ما قابل قیاس نیست و ما امسال در استان تنها 54 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های استانی تخصیص داده ایم.

وی با بیان اینکه جلسه توسعه و سرمایهگذاران با حضور رئیس جمهور یکی از مهمترین جلسات رئیس جمهور در استان همدان بود، تصریح کرد: در این جلسه براساس توافق اولیه 880 میلیارد تومان سرمایهگذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان انجام می‌شود که البته این میزان در حال افزایش است.

استاندار همدان با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایهگذاری داخلی و خارجی در استان همدان هستیم، تصریح کرد: یکی از مهمترین سرمایهگذاریهای جذب شده برای سد گرین نهاوند است که با حجم سرمایهگذاری 220 میلیارد تومانی با مشارکت قرارگاه خاتم الاوصیا و یکی از بانکها اجرایی می‌شود.

نیک بخت با اشاره به اینکه نجات اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار از اولویتهای دولت تدبیر و امید است، گفت: در همین راستا در سفر رئیس جمهور به استان مقرر شد تا بانکها 1200 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی پرداخت کنند.

استاندار همدان افزود: دستاورد این سفر برای استان همدان دو هزار و 927 میلیارد تومان بوده که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن از سوی مدیران انجام شود.


وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان در تقویت وحدت استان بسیار موثر بود، گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در این سفر اعتماد متقابل بوده و از وجود وحدت و اعتماد موجود در استان نیز ابراز خرسندی داشتند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.