تبریز؛

پذيرش دانشجوي بدون كنكور بيش از 100 رشته در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از پذيرش دانشجوي بدون کنکور در بيش از 100 رشته در مقاطع کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) و كارداني(پیوسته و ناپیوسته) در رشته‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان اسدي گفت: امسال با توجه به تنوع رشته ها و وجود برخي رشته هاي خاص و پرطرفدار و نيز فراهم كردن امكانات و تجهيزات پيشرفته و همچنين ارائه تخفيف شهريه تا سقف 50 درصد در برخي رشته ها و ارائه ساير تسهيلات و خدمات انتظار داريم ثبت نام بيشتري نسبت به سالهاي قبل داشته باشيم.

وي افزود: رشته‌های فنی و مهندسی شامل مهندسی کامپیوتر و IT، مهندسی برق، مهندسی عمران و نقشه‌برداری، مهندسی معدن، مهندسی معماری، مهندسی شیمی و پليمر، مهندسی مکانیک، مهندسی پزشکی، مهندسي هوا فضا، مهندسي علوم و صنايع غذايي و ... مي باشند.

رئيس واحد اهر از رشته هاي زیست‌شناسی سلولی مولکولی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیوشیمی، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و ... بعنوان رشته هاي شاخص علوم پايه نام برد.

وی همچنين به رشته‌های شاخص علوم انسانی نیز اشاره کرد و از رشته هاي حقوق، علوم قضایی، فقه و مبانی حقوق، مدیریت، حسابداری و حسابرسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، روانشناسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، آمار و ... نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) نیز شامل رشته هاي مهندسی كامپیوتر، مهندسی برق و شبكه، مهندسي عمران و نقشه‌برداری، مهندسي معماری، مهندسي مکانیک خودرو، مهندسي تأسیسات، مهندسی صنایع شیمیایی، مهندسی معدن، مهندسی مواد و ذوب فلزات، مهندسي علوم و صنايع غذايي، بهداشت مواد غذايي، علوم آزمايشگاهي دامپزشكي، بيوتكنولوژي(زيست فناوري)، تربیت بدنی، حسابداری، مدیریت، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، آموزش و پرورش ابتدايي، رياضي، علوم تجربي، ديني و عربي و ... مي باشد.

وي همچنين از ثبت‌نام در رشته متعدد کاردانی پيوسته و ناپيوسته نیز خبر داد.

دكتر اسدي افزود: داوطلبان گرامي جهت اطلاع از ليست كامل رشته هاي اين واحد دانشگاهي و همچنين آگاهي از امكانات و تجهيزات پيشرفته اين دانشگاه و ساير اطلاعات مي توانند به نشاني اينترنتي   www.iau-ahar.ac.ir مراجعه نمايند.

وي گفت: براي افرادي كه طي سالهاي گذشته از دانشگاه آزاد اسلامي ترك تحصيل نموده به شرط ثبت نام در نيمسال آينده(مهر 94)، كليه شهريه ثابت و متغير نيمسالهاي عدم مراجعه حذف مي شود و اين يك فرصت استثنايي براي ثبت نام افراد ترك تحصيل كرده است كه حتي دروس گذرانده آنها نيز طبق بخشنامه ارسالي پذيرفته مي شود.

دکتر اسدي در پايان گفت: علاقمندان به ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته با داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم و برای کارشناسی ناپیوسته با داشتن مدرک کاردانی و برای کاردانی پیوسته با داشتن مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کاردانش و دیپلم نظری می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به نام‌نویسی اقدام نمایند و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تلفن 44228211 ـ 041 (داخلی 352 و252 ) و یا شماره تلفن مستقیم(44239127 - مدیر آموزش) تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.