شیراز؛

كشف بیش از 400 كيلوگرم ترياك در فارس

با تلاش مأموران انتظامي استان فارس، 460 كيلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته در استان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پی استمرار اقدامات مبارزه ای با عناصر مافیایی قاچاق و حمل مواد مخدر، مطلع شدند افرادي قصد دارند محموله اي از مواد مخدر را به استان انتقال دهند.

سرهنگ "ناصر كشاورز" ادامه داد: پس از انجام هماهنگی قضائی، ماموران در قالب چند اکیپ به محور ورودی مرودشت - شیراز اعزام و ضمن تحت پوشش قرار دادن مسیر موصوف در نهايت يك دستگاه خودرو پژو پارس را شناسايي و دستور ايست دادند.

وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن 430 كيلوگرم ترياك كشف شد.

سرهنگ " كشاورز" با اشاره به دستگيري دو نفر متهم در اين عمليات افزود: مأموران كلانتري "مدرس" شيراز نيز از وجود باري مشكوك در يكي از خيابان هاي شيراز مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

معاون هماهنگ كننده پليس فارس گفت: پس از بررسي به عمل آمده مشخص شد فردي ناشناس به وسيله گاري تعدادي كارتن را حمل مي کند كه در بازرسي به عمل آمده ۳۰ كيلوگرم ترياك که به صورت ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود، کشف و متهم دستگير شد.

وي ضمن هشدار به قاچاقچيان مواد مخدر تصريح كرد: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/س



برچسب ها: کشف ، کیلوگرم ، تریاک ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.