شبهای پر رفت‌و‌آمد غرفه استان تهران/ استقبال مهمانان از میزبان

ششمین شب از برگزاری جشنواره ورزش برای همه به پایان رسید و از نکات جالب این شب، حضور پرتعداد مسئولین در مجموعه آزادی بود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ششمین شب از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش برای مجموعه ورزشی آزادی همچنان تنور بازدید مسئولان ورزشی و حتی هنرمندان کشور از این جشنواره داغ است.

ششمین شب نیز غرفه استان تهران در کنار پذیرایی از خانواده‌های ورزش دوست تهرانی از متصدیان فرهنگی و ورزشی کشورمان نیز استقبال کرد.

رئیس انجمن همگانی فدراسیون کارگری ضمن بازدید از غرفه تهران با حسنی نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان تهران دیدار کرد، همچنین نیکو خصال،  رئیس مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز به بازدید از این جشنواره پرداخت و توجه زیادی به مسائل مختلف پیرامون این جشنواره کرد.

 نیکو خصال به دنبال تعاملات بیشتر با مسئولین غرفه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره در روزهای باقی مانده بود.

گفتنی است،غیر از مسئولان ورزشی، تهرانی ها شب گذشته پذیرای میهمانان دیگری از جمله دکتر اسد، مدیر کل دفتر توسعه ورزشهای همگانی، حقیقی مدیر روابط عمومی جامعه ام اس ایران، جعفری، رئیس فدراسیون روستایی عشایری، حمیدی معاونت تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش و چند تن از اعضای تیم ملی قایقرانی کشورمان بودند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار