کرمانشاه؛

افتتاح راه آهن ملایر کرمانشاه پرونده راه آهن غرب کشور تا 30 ماه دیگر

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در صورت انعقاد با یک شرکت چینی و تامین فاینانس خارجی آن، پروژه راه‌آهن غرب کشور ظرف 30 ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبدالله بهادری در مورد پروژه راه‌آهن غرب کشور در دوفاز ملایر کرمانشاه و کرمانشاه خسروی توضیح داد: این پروژه درفاز ملایر کرمانشاه پیشرفت خوبی داشته، امیدواریم اینفاز را حداکثر تا پایان تیرماه سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود:فاز ملایر کرمانشاه پروژه به طول 270 کیلومتر است که 170 کیلومتر آن در استان همدان و 100 کیلومتر دیگر در استان کرمانشاه قرار دارد.

بهادری پیشرفت فیزیکی زیرسازی این قسمت از مسیر راه آهن غرب کشور را 90 درصد و پیشرفت فیزیکی متوسط آن را 65 درصد اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در پیوست قانون بودجه امسال 1670 میلیارد ریال اعتباربرای این پروژه در نظر گرفته شده و نزدیک 110 میلیون یورو نیز از محل فاینانس خارجی برای آن لحاظ شده است.

بهادری در خصوصفاز دوم راه ‌آهن غرب کشور در مسیر کرمانشاه خسروی نیز طول این مسیر را با در نظر گرفتن قطعات آنتنی آن 330 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این مسیر نیز پیشرفت فیزیکی 17 درصدی دارد.

وی اظهار کرد: در سال جاری برای پیشبرد این قسمت از مسیر نیز نزدیک 220 میلیون یورو از محل فاینانس خارجی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کرمانشاه ، راه آهن ، غرب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.