مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گفت: در 4 ماه امسال60ميليارد و 825 ميليون ريال کمک های مردم استان به نيازمندان بود که 35 درصد از برنامه تدوين شده در اين بخش محقق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی افزود: در مجموع 9 ميليارد و 907 ميليون ريال از محل صدقات جمع آوري شد که 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از محل طرح اکرام ايتام مردم استان 19 ميليارد و 468 ميليون ريال به ايتام کمک کردند و 58 درصد از برنامه تدوين شده در اين بخش محقق شد.

وی افزود: 9 ميليارد و 686 ميليون ريال هم مجموع کمک هاي شبکه هاي نيکوکاري استان بود که صد درصد نسبت به مدت مشابه افزايش داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: تعهد مشارکت هاي مردمي در حوزه شبکه هاي نيکوکاري 15ميليارد و 982 ميليون ريال بود که تاکنون61 درصد از آنچه که پيش بيني شده بود، محقق شده است.

اهرابی خاطر نشان کرد: تمامی کمک های مردمی جمع آوری شده در حوزه نیازهای محرومین از جمله مسکن،اشتغال،فرهنگی ودرمانی هزینه می شود.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین در حوزه کمیته امداد اظهار کرد: امید است با عنایت بیش از پیش مردم سخاوتمند استان شاهد رشد کمک های مردمی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.