شلیک اهداف پروازی برای حضور در ریو

رئیس کار گروه اهداف پروازی گفت: ملی‌پوشان اهداف پروازی برای حضور در آخرین مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک شروع به تمرین کردند.

شلیک اهداف پروازی برای حضور در ریوحسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از اعزام تیم ملی اهداف پروازی به مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد و در این خصوص بیان کرد: مسابقات جهانی لوناتو ایتالیا آخرین مسابقه جهانی برای کسب سهمیه المپیک است که از 18 شهریور آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس کار گروه اهداف پروازی گفت: ملی پوشان برای آمادگی در این رقابت از 5 شهریور در اردو هستند هر چند که شروع اردو براغی آماده‌سازی خیلی دیر است اما با توجه به محدودیت‌هایی که داریم چاره‌ای جز این نبود البته ملی پوشان  طی این مدت با هزینه‌های خودشان تمرین می‌کردند.

وی درباره شانس ملی پوشان اهداف پروازی  در این رقابت برای کسب سهمیه المپیک گفت: با توجه به عملکردی که تیراندازان در مسابقه قبلی داشتند می‌توانیم  امید  به کسب سهمیه داشته باشیم چرا که این ظرفیت در تیراندازان ما وجود دارد. البته مسابقات سهمیه قاره‌ای در کویت نیز پیش‌رو داریم که هدف ما کسب سهمیه این رقابت‌ها است و با توجه به شرایطی که اهداف پروازی دارد و حضور کشورهای زیاد شرکت کننده در  مسابقات لوناتو ایتالیا امیدیان به مسابقات آسیایی کویت است.

وی ادامه داد: البته بانوان کار سختی در مسابقات آسیایی دارند چون فقط یک سهمیه می‌توانن کسب کنند بنابراین بانوان تیرانداز باید در رقابت‌های جهانی ایتالیا تمرکز بیشتری برای کسب سهمیه داشته باشند چون فرصتی برای جبران وجود ندارند.

ضیایی افزود:  هفت نفر برای اعزام مسابقات ایتالیا انتخاب شدند. در تراپ بانوان شیوا فرح‌پور، سپیده سیرانی، مرضیه پرورش‌نیا، در تراپ آقایان بابک یگانه و محمد حسین پرورش‌نیا حضور دارند و در تراپ دوبل، مسعود عزیزیان، سیاوش خوشنویس ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک هستند البته بازهم مثل مسابقات گذشته به دلیل محدودیت‌های مالی چند تیرانداز با هزینه‌های خودشان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار