جنجال‌های زوج جوان بر سر رفت و آمد با همسایه‌ها

رفت و آمد زن جوان با همسایه هایش، باعث شد تا شوهرش تصمیم به طلاق بگیرد.

جنجال‌های زوج جوان بر سر رفت و آمد با همسایه‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب با زن های محل و همسایه جمع می شود و تمام وقتش را صرف آنها می کند. او از صبح تا شب با این زن ها یک جا جمع می شوند و هر بار هم یک موضوع جدید یاد می گیرد. او مثل زن های سن بالای قدیم کنار همسایه سبزی پاک کردن را به یک زندگی اجتماعی ترجیح می دهد و مرا هم عصبانی می کند. هرچه با او صحبت می کنم تا شاید دست از این کارهایش بردارد، فایده ای ندارد و او روز به روز بدتر می شود. برای همین دیگر نمی خواهم در کنار این زن زندگی کنم.

زن جوان نیز به قاضی گفت: اقای قاضی من نه سرکار می روم و نه تفریحی دارم. از صبح تا شب در خانه می نشینم و منتظر آمدن شوهرم می مانم. برای همین حوصله ام سر می رود و پیش دوستانم می روم. من نمی دانم این کار کجایش بد است که شوهرم هر روز به خاطر این مساله دعوا به راه می اندازد.

بعد از صحبت های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق را کافی ندانست و این زوج را برای حل شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار