سربازان گمنان امام زمان(عج) 16 باند پولشویی را متلاشی کردند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف 16 باند بزرگ پولشویی در کرمان خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان اعضای این باند کشف و پولشویان در تور اطلاعاتی به دام افتادند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دادخدا سالاری از کشف 16 باند بزرگ پولشویی در کرمان خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان اعضای این باند کشف و پولشویان در تور اطلاعاتی به دام افتادند.
 
سالاری اظهار داشت: اعضای این باند در زمینه‌های قاچاق موادمخدر و روان‌گردان، تجارت سلاح‌های غیرمجاز و قاچاق انسان در سراسر کشور و خارج از کشور فعالیت پنهان داشته و وجوه حاصله از این فعالیت‌ها را به حساب نفرات سوم و چهارم واریز می‌کردند و در استان کرمان کشف و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
 
وی با بیان اینکه قاچاقچیان پس از تحصیل وجوه حاصله از معاملات نامشروع و خلاف قانون، آنها را به حساب اشخاص عادی و بعضاً موجه واریز و پس از برداشت وجوه بخشی را تبدیل به دلار کرده و به خارج از کشور منتقل می‌کردند اضافه کرد: برخی از این وجوهات را نیز در معاملات املاک، خودرو و ساختمان‌سازی هزینه می‌کردند تا اقدامات مجرمانه خود را در پوشش‌های قانونی و مشروع جلوه داده و رد پای خود را در تجارت‌های کثیف و آلوده پنهان سازند.
 
دادستان عمومی و انقلاب کرمان بیان داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و به حول و قوه الهی به اقدامات مجرمانه مجرمان خاتمه داده شد.
 
سالاری تصریح کرد: تاکنون بیش از 125 میلیارد ریال از وجوه نقد و چندین باب املاک از قاچاقچیان کشف و توقیف شده، متهمان احضار شده‌اند و تحقیقات لازم به عمل آمده است.
 
وی افزود: پرونده‌های متشکله توسط ماموران به دستگاه قضایی استان کرمان تحویل داده شده و تحقیقات بیشتر پیرامون شناسایی شرکا و معاونان مجرمان در دادسرای کرمان در دست اقدام و در حال انجام است.
 
به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان عمده فعالیت این باندها در خارج از استان و در استان‌های مختلف و در خارج از کشور بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار