حوادث ترافیکی قم ۳کشته و ۲۷مجروح برجای گذاشت/ سقوط خودرو به گودال

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت سه نفر و مجروح شدن ۲۷ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته این استان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حسنی با بیان اینکه روز گذشته در اتوبان تهران - قم تصادف سه دستگاه سواری منجر به مصدوم شدن پنج نفر شد که مجروحان حادثه با سه آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند، گفت: در حادثه‌ای دیگر در محور قم - سلفچگان واژگونی سواری چهار مصدوم برجای گذاشت که ۲ دستگاه آمبولانس جهت انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در حادثه‌ای دیگر در جاده قدیم اصفهان تصادف سواری و وانت چهار مصدوم برجای گذاشت که ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در یکی از حوادث در بلوار حضرت معصومه(س) تصادف موتور و مینی‌بوس منجر به فوت آقایی حدودا ۳۵ ساله شد، همچنین در جاده قدیم ساوه ابتدای جاده تاج خاتون واژگونی سواری منجر به فوت خانم ۱۸ ساله و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

وی بیان کرد: بامداد امروز در جاده کوه خضر به جمکران برخورد شدید خودروی پژو و موتورسیکلت باعث سقوط خودرو به داخل گودال شد که در این حادثه پنج مجروح بدحال خودرو توسط پنج دستگاه آمبولانس به مرکز نکویی منتقل شدند و فرد موتورسوار که آقایی حدودا ۲۶ ساله بود نیز فوت کرد.

وی گفت: در ساعت یک بامداد امروز در جاده ساوه به سلفچگان سقوط آهن از کامیون حمل تیرآهن و برخورد آن با خودروی پراید پنج مجروح برجای گذاشت که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی بیان کرد: در ساعت هفت صبح واژگونی خودروی ال ۹۰ در جاده قم - سلفچگان ۲ مجروح برجای گذاشت که ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.