زینلیان گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد

جزئیات برگزاری همایش 4 روزه استکبارستیزی در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: این اتحادیه با برگزاری همایشی با محوریت استکبارستیزی به تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان کرد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همایشی را با محوریت استکبار ستیزیحسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری همایشهای این اتحادیه اظهارداشت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به تلاش آمریکا مستکبرین برای نفوذ در ایران و منطقه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری همایشی با حضور دفاتر 60 گانه خود در تهران از تاریخ 12 تا 16 شهریور کرده است.

وی در ادامه افزود: سخنرانان این همایش در دو سطح داخلی و بین‌المللی مواضعشان در خصوص جایگاه جمهوری اسلامی ایران و مقابله با مستکبرین جهان را تبیین کردند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: در سطح بین‌المللی سجاد حیدرزاده از کشمیر، معراج‌الدین رسول‌اف از تاجیکستان، آتسوکو کوشینو از ژاپن و دکتر راشد الراشدی عضو ارشد جنبش 14 فوریه بحرین از مهمانان خارجی این همایش بودند که در مورد تاثیر انقلاب اسلامی بر شیعیان، مسلمانان و غیرمسلمانان جهان نکاتی را مطرح کردند.

وی افزود: همچنین حجج‌ اسلام براتی و کاشانی نیز از تاثیر ایران بعد از اسلام در دیگر کشورها نکاتی را بیان کردند.

زینلیان اظهار داشت: علاوه بر این موارد، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، کاظم انبارلوئیاز  روزنامه رسالت و کریمی معاون پژوهشی خبرگزاری تسنیم در مورد اهمیت رسانه در مبارزه با استکبار کارگاه‌های آموزشی را برگزار کردند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان امسال با اولویت پرداختن به موضوع استکبارستیزی اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در جهت تبیین این مقوله در دانشگاه‌ها و مطالبه‌گری نسبت به تلاش استکبار برای نفوذ در ایران و آشنایی دانشجویان با جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اقدام به برگزاری سلسله همایش‌ها و مناظره‌ها و کرسی آزاداندیشی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار