افشارزاده: عذرخواهی کافی نیست/ کرار به کمیته انضباطی می‌رود

مدیرعامل استقلال با تاکید براینکه عذرخواهی کرار کافی نیست تصریح کرد این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرد.

بهرام افشارزاده درباره وضعیت جاسم کرار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: هرچند کرار عذرخواسته اما وی همیشه برای ما حاشیه‌ساز است. وی  علیه باشگاه مصاحبه‌های تندی انجام داده که در تیم ما تنش به وجود آورده است.

این را قبول دارم که وی از فرزاد مجیدی و منصور پورحیدری عذر خواسته است اما این کافی نیست. ما وی  را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم تا تصمیمات لازم درباره کرار اتخاذ شود. 

مدیرعامل استقلال درباره جدایی ریوالدو باربوسا از این تیم گفت: ریوالدو اگر قصد جدایی از تیم را دارد باید پولی را که از ما گرفته عودت دهد اما قرار است در جلسه‌ای که فردا داریم، درباره این بازیکن برزیلی هم تصمیم‌گیری کنیم. 

افشارزاده درباره شایعه رفتن‌اش از استقلال توضیح داد: چنین چیزی صحت دارد. من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و تا کنون هرکاری لازم بوده دریغ نکردم. شک نکنید اگر روزی احساس کنم برای استقلال مفید نیستم؛ خودم از این تیم می‌روم اما این شایعات را برخی افراد مطرح می‌کنند که خیرخواه استقلال نیستند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۱:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
میگم کراراسمش بهش میادا..چون مکرربه فوتبال ایران الخصوص استقلال توهین میکنه بعدهم با یک عذرخواهی به ریش همه میخنده ولی اگه ایندفعه درفوتبال ایران بمونه واقعاگفته ایشون به استقلالی هابامضمون بی غیرت صدق کامل پیدامیکنه
آخرین اخبار