استاندار کرمانشاه: ایجاد تفرقه بین اقوام خط قرمز استان است

استاندار کرمانشاه گفت: خط قرمز ما در برگزاری انتخابات، تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین اقوام است و با هر فردی که در این جهت اقدام کند، به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در هشتیمن جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، خط قرمز استان در جریان برگزاری انتخابات را تلاش برای اختلاف بین اقوام عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر ایجاد وحدت، انسجام و همدلی در کشور تاکید کرده اند بنابراین با هر فرد و یا گروهی که قصد اختلاف بین اقوام مختلف استان برای کسب رای و پیروزی در انتخابات را داشته باشند به شدت برخورد می کنیم و این موضوع که جزء خط قرمز ما است به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد اختلاف بین اقوام مختلف را دارند در اصل با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند بنابراین برخورد جدی و محکم با این افراد ضروری است و قابل گذشت نخواهد بود.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه تمامی اقوام در استان در اصل وفاداری به انقلاب و نظام مشترک هستند و همگی همواره در اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش و کوشش کرده اند.

رضایی همچنین از مجریان انتخابات خواست که نهایت اهتمام و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه بکارگیرند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما فراهم ساختن بسترهای لازم و همچنین تشویق مردم به حضور حداکثری است و مردم، افرادی را که به عنوان نماینده خود انتخاب می کنند این افراد برای ما محترم هستند زیرا مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثزی مردم وظفه مجریان است و بنا به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری که فرمودند "میزان رای ملت" و" رای مردم حق الناس" است ، ما در استان با جدیت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار