سمنان؛

سازمان‌های بیمه‌گر ۴ هزار میلیارد تومانی به بیمارستان‌های کشور بدهکار هستند

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت :مطالبات بیمارستان‌ها بر دوش بیمارستان‌ های کشور سنگینی می‌کندو در بسیاری ازپزشکان و پرستاران مطالبات خود را رد یافت نکرده‌اند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از بدهی ۴۰ هزار میلیارد ریالی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌های کشور با اجرای طرح تحول سلامت خبر داد.
 
محمد آقا جانی در حاشیه بازدید از دو پروژه درمانی و بیمارستانی درزمینهٔ پروژه بیمارستان 10 تخت خوابه ایوان کی و 164 تخت خوابه گرمسار که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصد است اظهار داشت: طرح تحول سلامت مهم‌ترین طرح رفاه اجتماعی دولت یازدهم است.
 
وی با اشاره به ادامه اجرای این طرح باوجود مشکلات زیاد افزود: با توجه به مشکلات زیاد باقوت به کار خود ادامه می‌دهیم و نخواهیم گذاشت شیرینی کام مردم از این خدمات از بین برود.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: اما باید توجه داشت که بحث مطالبات بیمارستان‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر بر دوش بیمارستان‌های کشور سنگینی می‌کند؛ به‌طوری‌که در بسیاری از استان‌ها، پزشکان و پرستاران مطالبات خود را رد یافت نکرده‌اند.

 آقاجانی بیان کرد: بیمارستان‌ها نیز درزمینهٔ تهیه دارو تجهیزات و لوازم و تجهیزات پزشکی با مشکل و بدهی روبه‌رو هستند.
 
وی با اشاره به نقش دولت در پرداخت این بدهی‌ها به بیمارستان‌ها تصریح کرد: باید دولت همت بالایی به خرج دهد که در وضعیت دشوار سال 94 این موضوع رفع شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.