دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تلاش حزب اعتدال و توسعه برای ارائه لیستی از میانه‌روهای اصولگرا و اصلاح‌طلب

سخنگوی اعتدال و توسعه از تلاش این حزب برای ارائه لیستی با محوریت شخصیت‌های میانه‌روی اصولگرا و اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس خبر داد.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره شکل‌گیری "جبهه اعتدال" از تشکیل این جبهه ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: تشکیل جبهه‌ای به نام اعتدال، ربطی به حزب اعتدال و توسعه ندارد و اعضای این جبهه قطعا از بدنه حزب اعتدال و توسعه نیستند اما در هر حال ما از گسترش گفتمان اعتدال استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ممکن است برخی از تشکل‌های سیاسی و صنفی، جبهه‌ای را با نامهای اعتدالی و به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات مجلس تشکیل دهند اما حزب اعتدال و توسعه کماکان فعال است، دفاتر استانی آن شکل گرفته و مدیران استانی هم جلسات خود را برگزار کرده اند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: دیدارهای اعضای این حزب با شخصیت‌های برجسته مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جهت بازسازی حزب بوده و همچنین ارائه آخرین رهنمود‌ها به دبیران استانی و استفاده از تجارب شخصیت‌های شناخته شده در دستور کار حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات آینده مجلس قرار دارد.

دهقان در پاسخ به سوالی درباره چگونگی فعالیت حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات اسفندماه گفت: با توجه به لیست‌های ارائه شده حزب اعتدال و توسعه در انتخابات‌های گذشته، این حزب برای انتخابات اسفند سال جاری به ائتلاف با اعتدالیون در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌اندیشد و در صدد ارائه لیستی با محوریت شخصیت‌های میانه‌رو در دو جناح سیاسی کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این اظهارات دهقان در حالی مطرح می شود که بر اساس اخبار منتشره، "جبهه اعتدال" 11 شهریورماه سال جاری اعلام موجودیت کرد.

گفتنی است برخی از اعضایی که از حزب اعتدال و توسعه جداشده‌اند جزء هیئت موسس این جبهه هستند و قرار است بر روی نیروهای کارآمدی که احتمال رد صلاحیت آنان کمتر است سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار