قم؛

درخشش تنیس بازان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

نمایندگان قم در لیگ تنیس آینده‌سازان حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دبیر هیئت تنیس قم از برتری تنیسور بازان قمی در  رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور جام آینده سازان خبر داد.

خاتمی گفت: در دیدار تیم‌های آریا گرانول قم و امیران ارومیه، علی دکمه چین از قم برابر محمد کتیبه از ارومیه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و علی سیفی از قم نیز در مصاف با علیرضا آزمون از ارومیه دومین پیروزی قمی‌ها را با همین نتیجه به پیروزی رساند.

وی در ادامه از دیگر نتایج کسب شده گفت: در مسابقه تیم‌های ویونا اسپورت قم و سنگ صالح، سپهر سهرابی از ویونا اسپورت برابر سینا موسوی به برتری رسید و ارکین توتونچی از قم مقابل عرشیا کارگر از سنگ صالح پیروز از میدان خارج شد و تیم تنیس خاتم قم نیز به دیدار تیم استقلال تهران رفت که این مسابقه با برتری 2 بر یک استقلال همراه بود و خاتم در مسابقه دو نفره بازی را به استقلال واگذار کرد.

خاتمی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را تیم‌های آریا گرانول قم، آپت تهران، آکادمی تنیس آپت، آکادمی تنیس البرز، آکادمی تنیس ارومیه، آکادمی تنیس استقللال، هیئت تنیس البرز،، خاتم قم، ویونا اسپرت قم، هیئت تنیس آذربایجان شرقی، آکادمی تنیس مینو در قزوین، امیران ارومیه و کارخانجات سنگ صالح نام برد.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.