رودهن؛

ده روز اول ماه ذیحجه ایام معلومات است

امام جمعه دماوند گفت: 10روز اول ماه ذیحجه ایام معلومات است که در آن عید سعید قربان از مهمترین اعیاد مسلمانان جهان را در پیش داریم.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در اهمیت ورود به ماه ذیحجه گفت: 10 روز اول ماه ذیحجه ایام معلومات است و باید به اعمال این دهه توجه داشت.

امام جمعه دماوند در ادامه این مطلب تصریح کرد: در دهه اول ماه ذیحجه عید سعید قربان از مهمترین اعیاد مسلمانان جهان را در پیش داریم و روز عرفه روز نیایش زیبا و اوج بندگی را داریم .

حجت الاسلام والمسلمین علاء الدینی اضافه کرد: برخی نماز های خاص هم در ماه ذیحجه ثواب زیارت خانه کعبه را برای مومنینی که این نماز را می خوانند دارد .

امام جمعه دماوند اظهار داشت :شمار زیادی از مسلمانان جهان در این ماه فریضه حج را به جا می آورند و از ایران اسلامی هم هزاران نفر راهی سرزمین وحی می شوند و این فریضه الهی را به جا می آورند .


مقام معظم رهبری نگاهی خاص به خانواده شهدا دارند

امام جمعه دماوند گفت: مقام معظم رهبری نگاهی خاص به خانواده شهدابه ویژه خانواده های شهدای هسته ای دارند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در مورد اعطاء قرآنی به آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید هسته ای به مناسبت جشن تکلیف گفت: مقام معظم رهبری نگاهی ویژه به فرزندان و خانواده شهدا دارند .

امام جمعه دماوند در ادامه این مطلب تصریح کرد: مقام معظم رهبری به لزوم نگاه پدران و مادران به جشن تکلیف فرزندان خود را نشان می دهد که یک فرصت محترم و یادگارخاطره انگیز می باشد.

وی  اضافه کرد : پیامبر گرامی اسلام فرمودند " من از کنار شما می روم ولی قرآن و اهل بیت را برای شما باقی می گذارم که این نوع رفتار های ارزشی از سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) است .

امام جمعه دماوند در خاتمه اظهار داشت : جوانان باید ثبات قدم در تحقق اهداف قرآن کریم داشته باشند و باید دستورات قرآن را برای رسیدن به سعادت در دستور کار قرار داد .

انتهای پیام / س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.