مشاور امور بانوان و خانواده وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي در استان گلستان گفت: براي استفاده از ظرفيت بانوان بايد تدابير لازم انديشيده شود و بيشتر اين تدابير بايد در حوزه فرهنگي باشد.

فراهاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اگر تغيير نگرش اتفاق نيفتد شايد نتوانيم انتظار داشته باشيم كه در اصلاح روندها، فرآيندهاي اجرايي، ساختار سازماني و قوانين و مقررات تغييري اتفاق بيفتد.
وي افزود: با عنايتي كه مسولان كشور و در راس آن مقام معظم رهبري به بحث حضور كيفي زنان در عرصه هاي مختلف وجود دارد اين اتفاق بايد در بقيه سطوح و در بين آحاد جامعه هم بيفتد ودر سال هاي آينده با يك بحث فرهنگي و ارزش ساز در حوزه توسعه همه جانبه كشور مواجه باشيم.
معاون امور بانوان وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در استان گلستان خاطر نشان كرد: مهم ترين نقش را در تربيت جامعه، زن به عهده دارد و از اين حيث كه مادر است و در فرآيند تربيت همواره همكاري دلسوزانه اي دركنار مرد خانواده دارد.
در ادامه خليل حنيف مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان گيلان از تصويب 520 طرح در بخش هاي كشاورزي، دامداري، شيلات و تعاون در اين استان خبر داد و تاكيد كرد: مجموع اعتبارات اين طرح ها 600 ميليارد ريال است كه 200 ميليارد ريال اعتبار به بخش تعاون و 400 ميليارد ريال اعتبار به بخش كشاورزي دامپروري و شيلات اختصاص يافته است و بانك عامل همه اين طرح ها نيز بانك كشاورزي است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار