رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با انتقاد از عملکرد فیبا در انتشار فهرست بازیکنان تیم ملی، درک بائرمن را یک روانشناس تمام عیار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مشحون که ظهر امروز در برنامه زنده موج شبکه ورزش صحبت می‌کرد، گفت: ما برای هر 14 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ویزا و بلیت چین تهیه کرده‌ایم. این کار اشتباه بزرگ FIBA بود که تمرکز بازیکنان ما را به هم ریخت.

وی درباره آگاهی سرمربی تیم ملی از این موضوع، توضیح داد: درک بائرمن هم از این موضوع به شدت ناراحت است. فیبا حق نداشت با این کار، روحیه بازیکنان ما را متزلزل کند. بائرمن معتقد بود بهتر است 8 بازیکن را جداگانه انتخاب کند اما فعلاً بهتر دانستیم این کار را نکنیم. به هرحال من به بازیکنان تیم ملی گفتم این موضوع را فراموش کنند و از حالا 10 روز فرصت دارند تا خودشان را دوباره در تمرینات نشان دهند.

مشحون در پاسخ به پرسشی مبنی بر شکست ایران از کره جنوبی در فینال اینچئون گفت: آن شکست یک اتفاق بود و حالا تمام شده است. بازیکنان ما مصمم به قهرمانی‌اند و ما به آن‌ها می‌بالیم. ضمن این که فکر می کنم چین و فیلیپین رقیبان اصلی ما به شمار می‌آیند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران درباره حضور روانشناس در تیم ملی گفت: بائرمن خودش یک روانشناس به تمام معناست. او روحیه متفاوتی با دیگر مربیان خارجی بسکتبال ما دارد. هرگز برای حقوقش حرفی به ما نزده است. معتقد است برای حقوق کار نمی‌کند. او عاشق قهرمانان ایرانی است.

مشحون اضافه کرد: بسکتبال حالا باز صدم ثانیه‌هاست. بائرمن هم وقتی از شکست ما در اینچئون با خبر شد به سربازانش ماموریت داده تا مدال طلای آسیا را به ایران بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار