سیستان و بلوچستان؛

بیش از32 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: 32 هزار و 628 دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زاهدان ؛ رضا اصلی شهرکی افزود: جشن عاطفه‌ها فرصت خوب و مشق مجددی برای گسترش عاطفه و انسانیت خود در سطح جامعه است و ضرورت دارد تمام مردم نیکوکار به این مهم اهمیت دهند.

وی بیان کرد: نگاه کودکان مانند انسان‌های بزرگ نیست که چگونه به مسئله فقر و غنی فکر کنند بلکه همه چیز را زیبا می‌نگرند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: خیلی‌ها در همسایگی من و شما زندگی می‌کنند که نیازمند همدلی مردم، خیرین و انسان‌های دارای محاسن اخلاقی زیبا هستند به همین دلیل این وظیفه ما است که پیشدستی کرده و به کمک این افراد بشتابیم.

شهرکی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اجرای طرح مشارکت‌های مردمی دل‌های مردم را به هم نزدیک می‌کند که جشن عاطفه‌ها یکی از این طرح‌ها است، اضافه کرد: این جشن طبق روال سال‌های گذشته در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در استان نیز همزمان با سراسر کشور از 26 تا 27 شهریور برای تامین مایحتاج و پوشاک تحصیلی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

شهرکی با اشاره به اینکه امسال طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته این جشن ملی در دو مرحله برگزار می‌شود، اضافه کرد: مرحله اول این طرح همزمان با سراسر کشور در 26 شهریور با حضور پرشور آحاد مردم برگزار و 27 شهریور این پایگاه‌ها در مصلی شهرستان‌ها برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرحله دوم نیز هشت مهرماه در سطح مدارس و با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.