پسر قذافی پنجشنبه اعدام می‌شود

سیف‌الاسلام قذافی پسر پسر معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی به همراه تعداد دیگری از مسئولین سابق این کشور فردا اعدام می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری در لیبی اعلام کردند سیف الاسلام قذافی پسر معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی و تعداد دیگری از مسئولان رژیم سابق این کشور روز پنجشنبه اعدام می‌شوند.

پایگاه خبری آفریقا نیوز از منابع آگاه در لیبی گزارش داد شبه نظامیان مسلح موسوم به فجر لیبی که شهر طرابلس که برخی شهرهای دیگر را تحت کنترل دارند، تصمیم گرفتند تعدادی از مقامات و مسئولان رژیم سابق و زندانی این کشور را اعدام کنند.

این منابع افزودند با تصمیم شبه نظامیان فجر لیبی که نقش بسیار مهمی در سرنگونی رژیم معمر قذافی داشتند، تعدادی از مسئولان رژم سابق از جمله سیف الاسلام قذافی که در نزد آنان زندانی هستند، روز پنجشنبه (فردا) اعدام می شوند.

به گزارش خبرگزاری سیما از طرابلس، منابع خبری تاکید کردند با تصمیم شبه نظامیان سیف الاسلام قذافی به همراه نه تن دیگر از جمله البغدادی المحمودی نخست وزیر و عبدالله السنوسی رئیس سازمان اطلاعات دولت معمر قذافی روز پنجشنبه اعدام خواهند شد. دادگاه لیبی پیشتر این افراد را به اعدام محکوم کرده بود.
 
منبع: واحد مرکزی خبر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار