بخشی از بدهی های استقلال شنبه پرداخت می شود

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند کمک وزارت ورزش و جوانان را برای پرداخت بخشی از بدهی ها در نظر بگیرند و این امر دو روز دیگر (شنبه ) صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و  فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همانطور که می دانیم وزارت ورزش وجوانان مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان را به عنوان کمک در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار داده است تا از این رو مسئولان دو باشگاه سرخابی بدهی های خود را پرداخت کنند استقلالی ها نیز با این پول می توانند بخشی از بدهی خود را بپردازند.
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این پول در ابتدا به فدراسیون و بعد از ان به سازمان لیگ و در نهایت به خزانه منتقل شده و در حال حاضر در حساب باشگاه استقلال موجود است مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از رفتن به ترکمنستان پول مورد نظر را برای بخشی از بدهی های اعضای کادرفنی، بدهی های گذشته و همچنین بدهی هایی مربوط به بازیکنان خارجی که از این باشگاه استقلال با کسر امتیاز مواجه نشود تقسیم کرده است اما با توجه به اینکه این چک با امضای سه نفر پرداخت می شود بنابراین روز شنبه این چک وصول و در اختیار بخشی از بدهی ها قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر پول کمک وزارت ورزش و جوانان به حساب باشگاه استقلال واریز شده و قرار است به ترتیب اولویت های که باشگاه در نظر گرفته است توزیع شود.
برچسب ها: استقلال ، تهران ، وزرات ، ورزش ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار