مشهد؛

مدیران روابط عمومی خراسان رضوی، اعضای جدید انجمن دوستداران میراث فرهنگی

مدیران روابط عمومی دستگاه های خراسان رضوی به عضویت انجمن دوستداران میراث فرهنگی در می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, مدیر روابط عمومي و امور فرهنگي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از عضويت مديران روابط عمومي دستگاه هاي اجرایی استان در انجمن ميراث فرهنگي خبر داد.

محمد رضا پهلوان گفت: حوزه ميراث فرهنگي، ملي و فرابخشي است و صرفا متعلق به اداره ميراث فرهنگي نيست و حفظ وحراست از ميراث فرهنگي و معرفي و انتقال مواريث فرهنگي به آيندگان يك وظيفه همگاني است که بر این اساس مديران روابط عمومي دستگاه هاي مختلف استان خراسان رضوي به عضويت افتخاری انجمن دوستداران ميراث فرهنگي در مي آيند.

وي با اشاره به اهميت روابط عمومي ها و نقش اين حوزه در اطلاع رساني، آموزش و آگاهي بخشي به اقشار مختلف جامعه و گروه هاي درون سازماني و برون سازماني افزود: به طور حتم حضور و عضويت مديران روابط عمومي دستگاه هاي مختلف مي تواند به افزايش آگاهي مردم نسبت به اهميت مواريث فرهنگي مادي ومعنوي كمك كند.

پهلوان خاطر نشان كرد: عضويت مديران دستگاه هاي مختلف در انجمن دوستداران ميراث فرهنگي يك گام ارزشمند براي حفاظت و حراست از ميراث فرهنگي و مرزهاي تاريخي اين سرزمين كهن است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.