اعضای حقيقی شورای فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی منصوب شدند

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طي حكمي دكتر محمود نجفي عرب، دكتر فريدون مهبودي و دكتر عباس مه را به عنوان اعضاي حقيقي شوراي فناوري سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌دا متن اين احکام به شرح زير است:
با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالي به موجب اين ابلاغ به عنوان عضو حقيقي شوراي فناوري سلامت منصوب مي‌شويد تا با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي اين وزارت و ساير نهادهاي ذيربط و همچنين با مشاركت صاحب‌نظران دولتي و خصوصي در چهارچوب مصوبات شوراي فناوري سلامت انجام وظيفه نماييد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقا سلامت ملت شريف ايران موفق باشيد. 

  گفتني است ،آيين نامه شوراي فناوري سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با هدف توسعه فناوري‌هاي سلامت مطابق با نقشه جامع و حمايت و راهبري فناوري و تجاري‌سازي ايده در حوزه سلامت، ارتقاء توان داخلي و تقويت اقتصاد دانش‌بنيان شوراي فناوري‌هاي سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تدوین شده است.

براساس آیین نامه اين شورا موظف شده است با استفاده از ظرفيت‌هاي وزارت بهداشت و ساير وزارتخانه‌ها و نهادهاي ذيربط و هم‌انديشي با صاحب نظران دولتي، خصوصي، خيرين و با هم‌افزايي كليه متخصصين و ذينفعان، در جهت ايفاي نقش موثرتر در توسعه انواع فناوري نظام سلامت مانند: واكسن، صنعت پلاسما، مواد اوليه دارويي، صنعت بيوتكنولوژي، تجهيزات پزشكي – آزمايشگاهي و .... ارتقاء سلامت جامعه ايراني اقدام نمايد.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار