کنترل تورم بلای جان بازار سرمایه شد/ ادامه ریزش شاخص بورس

در حالی که پیش‌بینی می‌شد روند منفی بازار در نیمه دوم سال جاری بهبود پیدا کند ولی در روز‌های پایانی شهریور ماه با ادامه استرات‍ژی‌های دولت برای کنترل تورم شاهد تشدید روند نزولی در بورس هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط بازار سرمایه در روزهای پایانی سال و در استقبال پاییز هر روز وخیم‌تر می‌شود و تمامی این اوضاع نشان از عدم حمایت دولت و مسئولین از بورس دارد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد روند منفی بازار در نیمه دوم سال جاری بهبود پیدا کند ولی در روز‌های پایانی شهریور ماه  با ادامه استرات‍ژی‌های دولت برای کنترل تورم شاهد تشدید روند نزولی در بورس هستیم.

به طوری که در ساعات اولیه معاملات امروز شاخص بورس با ادامه روند منفی خود از روز گذشته که با 700 واحد متوقف شده بود امروز نیز با 400 واحد ریزش روبه‌رو شد و تالار شیشه‌ای قرمز پوش ماند.

در حالی که در معاملات روز گذشته کلیه نمادها روند منفی به خود گرفته بودند امروز تنها نماد مثبت تالار سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی است.

بعلاوه شاخص فرابورس که روز گذشته تنها 2 واحد ریزش داشت در جریان معاملات امروز 8 واحد فرو ریخت و در ارتفاع 673 واحدی قرار گرفت. 

همچنین تمامی شاخص‌های تالار روند منفی خود را از روز گذشته شدیدتر ادامه می‌دهند.

به استدلال کارشناسان روند منفی بازار سرمایه تا دی ماه سال جاری و همراه با خبرهای مربوط به آزادسازی پول‌های بلوکه شده ادامه خواهد داشت و شاید در این زمان بتوان تا حدودی این روند را کنترل کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه جون چرا متن نظر م رو کم کتری یه قسمتش نیس شیطون!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه جون زیر چشی دارمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران پیگیری کنید بخدا سرمایه ام تو این بورس از بین رفته دارم سکته میکنم
آخرین اخبار