از اجرای طرح اتاف تا برپایی تورهای گردشگری

ز اجرای طرح اتاف تا برپایی تورهای گردشگری را در مهمترین اخبار منطقه 9 بخوانید.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه  خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای ابلاغیه های اداره کل مطالعات شهرداری تهران و پس از تشکیل شورای تخصصی اتاف منطقه در اسفند ماه سال گذشته 3 عنوان پروژه شامل توسعه و تجهیز مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر، نقاشی دیواری و گرافیک محیطی و ایستگاههای حمل و نقل عمومی شمشیری جهت اجرای طرح اتاف انتخاب شد.

وی ادامه داد: این مطالعات جهت ارزیابی تأثیرات اجتماعی مثبت و منفی اجرا و در نهایت نتایج این تحقیقات در احداث و تجهیز پروژه ها بکار گرفته شود.

فخاری عنوان کرد:کلمه اتاف مخفف عبارت ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی پرژه هاست که در نهایت اطلاعات استخراج شده از تحقیقات جهت بهبود روند احداث و تجهیز پروژه ها با همکاری ندیران بکار گرفته می شود.

فخاری در پایان با اشاره به نحوه انتخاب مجریان وناظران علمی طرح های اتاف منطقه عنوان کرد: مجریان و ناظران علمی طرح های اتاف منطقه از لیست مورد تإئید اداره کل مطالعات انتخاب شده و با ساعدت های شهرداری و قائم مقام منطقه با همکاری معاونان اعتبار لازم در اختیار اداره مطالعات قرار گرفته است و با توجه به تاکید شهردار منطقه بر ضرورت اجرای انجام طرح اتاف و بکارگیری نتایج و اطلاعات استخراج شده در پروژه ها مطالعات مذکور با اتحاد قرار داد از اوایل مهرماه شروع به کار خواهند کرد.

گفتنی است غلاقه مندان جهت آشنایی با طرح اتا می توانند به آدرس www.ataf.tehran.ir مراجعه کنند.


بر پایی جشنواره بازهای بومی محلی در منطقه 9
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: در جشنواره بازی های بومی محلی، بیش از 10عنوان از این بازیا نعرفی بع شهروندان و بویژه دانش آموزان در راستای طرح استقبال از مهر آموزش داده شد.


هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: جشنواره بومی و محلی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان و بویژه دانش آموزان در راستای اجرای طرح استقبال از مهر در بوستان المهدی برگزار شد.


وی افزود:این جشنواره در قالب غرفه هایی شامل طناب کشی، لی لی، کش بازی، مچ اندازی، گرگم و گله می برم، وسطی، اسم و فامیل، گل یا پوچ،دوز و ... همراه با جنگ رادیو نمایشگاه در بوستان المهدی برگزار شد.

برپایی تورهای گردشگری ویژه سالمندان منطقه 9

امیر حسین هجرتی رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:
در آستانه فرا رسیدن 9 مهر ماه روز جهانی سالمند و به مناسبت ارج نهادن به سالمندان ویژه برنامه های متنوعی اجرا می شود که از جمله برنامه های آن می توان به تورهای گردشگری ویژه سالمندان اشاره کرد که وسیله ایاب و ذهاب آنان نیز فراهم می شود.


وی افزود: بازدید از خانواده شهدای سالمند نیز از برنامه های اولویت دار داره سلامت است که در طی این بازدیدها با توجه به موضوعاتشان به نحوی که بتوان یک ارتباط موثر را بر قرار کرد به مشکلات آنان رسیدگی خواهد شد.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 9 افزود: در 8 محله،8 خانواده شهید وجود دارد که در طی بازدیدهای که بصورت ماهیانه صورت می گیرد به مشکلات آنان رسیدگی می شود.


هجرتی در خصوص برپایی همایش اشاره کرد: به همین مناسبت روز 8 مهر ماه ساعت 10 صبح نیز در آمفی تئاتر منطقه ویژه برنامه مثنوی اجرا می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار