بزرگترین خط راه آهن شهری خاورمیانه در تهران با حضور دکتر روحانی افتتاح شد

بزرگترین خط راه آهن شهری (مترو) خاورمیانه با حضور دکتر حسن روحانی در تهران افتتاح شد.

بزرگترین خط راه آهن شهری خاورمیانه در تهران با حضور دکتر روحانی افتتاح شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگترین خط راه آهن شهری (مترو) خاورمیانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، در تهران افتتاح شد.

در این مراسم که شهردار تهران نیز حضور داشت، با افتتاح نیمه شمالی خط سه مترو تهران به طول 18 کیلومتر (حدفاصل ایستگاه شهید بهشتی- ایستگاه مترو قائم در شمال شرقی تهران)، طولانی ترین خط مترو خاورمیانه به طول 37 کیلومتر تکمیل شد.

با بهره برداری از این بخش خط 3 مترو که برای تکمیل آن 2 هزار میلیارد تومان هزینه شد، ظرفیت جابجایی مسافر در ناوگان مترو تهران حدود یک میلیون مسافر در روز افزایش یافت.

خبر تکمیل می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kiomars
۰۱:۴۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۴
سلام نیمه شمالی خط سوم مترو از شهیدبهشتی تا آزادگان از اردیبهشت ماه 94 فعالیت خود را آغاز کرده است و این کار جدیدی نیست
من برای تردد ازاین خط استفاده می کنم . امروز چهارشنبه پس از خبر افتتاح این خط توسط رییس جمهوری مجددا ازاین خط برای رفتن به محل کار استفاده کردم و دیدم هیچ فرقی بین امروز با روزهای گذشته نیست و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده مثلا قبلا نیز ایستگاه میرزای شیرازی درحال ساخت بود امروز نیز دیدم که این ایستگاه نیمه کاره و درحال احداث است پس هیچ کار جدیدی انجام نشده است .
اینکه کاری که قبلا افتتاح شده بود دوباره افتتاح کردند در کشور ما مسبوق به سابقه است ولی نمی دانم آقای قالیباف چرا این بار رییس جمهوری را برای این کار آورده بود.
از تیم رییس جمهوری هم بعید بود که بدون مطالعه به این کار رضایت داده ، نیمه شمالی خط سوم مترو از شهیدبهشتی تا آزادگان از اردیبهشت ماه 94 فعالیت خود را آغاز کرده است و این کار جدیدی نیست
آخرین اخبار