مرد جوان در دادگاه خانواده:

احساس می‌کنم همسرم از ازدواج با من پشیمان است

مرد جوان زمانیکه احساس کرد همسرش از ازدواج با او پشیمان شده است، تصمیم به جدایی گرفت.

احساس می‌کنم همسرم از ازدواج با من پشیمان است
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی روزی که من و همسرم تصمیم به ازدواج گرفتیم خانواده همسرم با ازدواج ما مخالفت کردند. آنها کلی با همسرم دعوا کردند که نباید با من ازدواج کند و به او گفتند با ازدواج با من بدبخت و بیچاره می شود و من نمی توانم او را خوشبخت کنم. اما همسرم اصرار کرد و من هم از تصمیمم منصرف نشدم تا اینکه آنها با نارضایتی تمام، سر عقدمان حاضر شدند.

وی افزود:اما بعد از ازدواج آنها من و همسرم را طرد کردند و گفتند حاضر نیستند پایشان را در خانه و زندگی ما بگذارند. پس از این اتفاق زندگی مشترک من و همسرم آغاز شد، ولی از همان روز اول، همسرم افسرده شد و نسبت به من بی تفاوت بود. اوایل تصور می کردم به خاطر این دعواها حال روحی اش بهم ریخته و به مرور زمان بهتر می شود. اما همسرم روز به روز رفتارش بدتر شد و به من اهمیتی نمی داد. همیشه افسرده بود و بیشتر مواقع می دیدم که دارد گریه می کند.

زن جوان ادامه داد:الان 10 ماه از ازدواج ما می گذرد و همسرم همچنان مثل روزهای اول افسرده است و نسبت به من بی تفاوت است. اصلا انگار نه انگار که من شوهرش هستم. برای همین احساس می کنم همسرم از ازدواج با من پشیمان شده و می خواهد پیش خانواده اش برگردد. برای همین درخواست طلاق دادم.

بعد از صحبت های این مرد، همسرش نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من پشیمان نیستم ولی از طرفی نمی توانم دوری خانواده ام را هم تحمل کنم. برای همین روز به روز افسرده تر می شود. دست خودم نیست و نمی دانم باید چکار کنم.

در پایان قاضی این زوج را به مشاوره خانواده فرستاد تا مشکلشان در آنجا حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار