زورگیران تبر به دست یافت‌آباد در دام قانون افتادند/"منصور ریزه"و نوچه‌اش با شلیک 6 تیرهوایی تسلیم شدند

2 زورگیر سابقه دار محله یافت آباد که با تهدید چاقو و تبر اقدام به سرقت اموال شهروندان می کردند، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

زورگیران تبر به دست یافت آباد در دام قانون افتادند/
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 01:30 بیست و نهم شهریور ماه فردی به نام "آرمان" با مراجعه حضوری به کلانتری اظهار داشت ؛ لحظاتی قبل هنگام رفتن به منزل در خیابان یافت اباد، پارک ملاصدرا و پشت پمپ بنزین دو نفر ناشناس با تهدید چاقو و تبر اقدام به ضرب و شتم وی و زورگیری نموده و یک دستگاه تلفن همراه ، مرا سرفت و متواری شدند.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران به همراه شاکی به محل اعزام و طرح مهار را به اجرا گذاشته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان به هویتهای "منصور" 22 ساله معروف به "منصورریزه" که از افراد سابقه دار و خلافکار بوده و در خصوص سرقت و زورگیری و مواد فروشی سابقه زندان دارد و "احسان" 32 ساله هستند که اقدام به زورگیری از شاکی کردند.

در ادامه دستگیری متهمین در دستور کار قرار گرفت و که طی دستگیری منصور ریزه با یک قبضه تبر قصد داشت با ماموران درگیر شود که ماموران با مشاهده این وضعیت ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 6 عدد تیر جنگی به صورت هوایی نموده که نهایتا متهمین دستگیر شدند.

سرهنگ احداله یوسفوند رئیس کلانتری 151 یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از متهمین 2 قبضه چاقو ، یک قبضه تبر ، یک دستگاه تلفن همراه متعلق به شاکی و یک عدد ترازوی دیجیتالی جهت توزیع مواد مخدر کشف گردید.

 رئیس کلانتری 151 یافت آباد خاطر نشان کرد:در ادامه متهمین و شاکی به کلانتری منتقل که پرونده ای در این رابطعه تشکیل و به همراه متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۱۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
2 روز دیگه راست راست تو خیابونا میگردن از یکی دیگه زورگیری میکنن. قانون بازدارنده نیست آقایونننن
آخرین اخبار