سنندج؛

دفاع مقدس سند عزت و پیروزی انقلاب اسلامی است

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان گفت: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و سند عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان این نظام الهی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار عین‌الله نریمانی ضمن تسلیت به جهان اسلام به خاطر حادثه تلخی که در روز عید قربان در منا اتفاق افتاد گفت: این حادثه برای جهان اسلام بسیار تلخ بود که همه را در روز عید قربان عزادار کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به ملت شهید پرور ایران اسلامی، افزود: جنگ هشت ساله به سرکردگی ابرقدرت‌های جهان از جمله آمریکا، اسرائیل و اروپا بر ملت ایران تحمیل شد.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان بیان کرد:به برکت دفاع جانانه همه نیروهای نظامی و مردمی و هم چنین رهبری امام راحل هشت سال دفاع مقدس با پیروزی به پایان رسید و حتی یک ذره از خاک ایران از کشور جدا نشد.

نریمانی با تاکید براینکه دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و سند عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان این نظام الهی است که باید در زنده‌نگهداشت آن تلاش کرد، گفت: دفاع مقدس فرهنگ غنی و ارزشمندی است که هرچه بخواهیم در آن یافت می‌شود.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان افزود: انتقال این فرهنگ غنی و ارزشی به نسل‌های جوان و آیندگان این مرز و بوم رسالت بزرگی است که همه ما در هر جایگاهی به اندازه تاثیرگذاری و شناخت از این حماسه بزرگ تلاش کنیم.

نریمانی در پایان به توان و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی و تجهیزاتی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی امروز به لحاظ اعتقادی و تجهیزاتی به اوج خود رسیده و این موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سند ، عزت ، پیروزی ، ارزشمند ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.