نعیمی‌رز: عربستان باید پاسخگوی قصور خود در فاجعه منا باشد/ مراجع ذیصلاح در پیگیری موضوع مجدانه تلاش کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سران دولت عربستان باید پاسخگوی قصور و کوتاهی‌های خود در حوادث اخیر مکه باشند.

"صفر نعیمی‌رز" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون حادثه منا گفت: این اتفاق از جمله فجایع نادر در سطح جهانی در قرن حاضر است که ناشی از بی‌کفایتی و سوء مدیریت حکام آل سعود می‌باشد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تسلیت این حادثه به امام زمان (عج)، رهبر مسلمین جهان، ملت ایران و خانواده‌های جان باختگان تصریح کرد: عمق و ابعاد این فاجعه و حوادث دیگر در مناسک حج نشان از بی کفایتی حکام این رژیم و ضعف در مدیریت آن‌ها در مناسک حج دارد. 

نعیمی رز با بیان اینکه مجلس و نمایندگان کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ زائر ایرانی در حادثه منا را پیگیری می‌کنند، افزود: هفته آینده در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس پیگیر این حادثه تلخ خواهیم شد و از مراجع ذیصلاح کشورمان می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دولت عربستان و سران این کشور باید پاسخگوی قصور و کوتاهی‌های خود در جان باختن زائران خانه خدا باشند، خاطر نشان کرد: از مراجع ذی صلاح کشورمان مجدانه درخواست می‌کنم که هر چه زودتر این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و تا حصول نتیجه نهایی و روشن شدن مسئله از پا ننشینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار