بسته اینستاگردی

از گزارش وزير كشور درباره قربانيان حادثه منا تا تسليت هنرمندان براي فوت هما روستا

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.


بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.




دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در دولت تدبیر و امید در صفحه شخصی اینستاگرام خود، گزارشی از تدابیر اندیشیده شده جهت پیگیری فاجعه اخیر منا برای کاربران ارائه داده است.
بسته اینستاگردی

"پيرو توافقنامه امنيتي ميان جمهوري اسلامي ايران و عربستان سعودي، اين جلسه مشترک بايد در کوتاه ترين زمان چه در ايران و چه عربستان تشکيل شود"
جلسات ستاد پيگيري حادثه منا



دکتر واعظی وزیر ارتباطات در سفر به نیویورک هم از ارتباط با مخاطبین خود غافل نشده و با استفاده از اینستاگرام گزارشی از عملکرد خود از این سفر ارائه داده است.

بسته اینستاگردی

دیدار با جمعی از نخبگان، مدیران و سرمایه گذاران ایرانی مقیم نیویورک

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون تصویری از سفر خود به مشهد مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع)  را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

بسته اینستاگردی



احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان تصویری قدیمی و بدون شرح از سال های اولیه ورودش به دنیای فوتبال را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

بسته اینستاگردی



مریم امیر جلالی بازیگر سینما و تلوزیون هم مانند سایر هنرمندان به سوگ همکار هنرمندش هما روستا نشسته است و یادی از این هنرمند پیشکسوت در صفحه اینستاگرام خود کرده است.
بسته اینستاگردی

روحت شاد بانوی هنر ایرانم نامت همیشه جاودان

بهاره افشاری بازیگر سینما، تأتر و تلویزیون هم از دیگر هنرمندان مستثنی نیست و در اینستاگرام خود به سوگ استاد هنرمندش "هما روستا" نشسته است.

بسته اینستاگردی

تمام صحنه های تأتر نبودنتان را به سوگ نشستند
روحشان شاد نازنین بانو ایران زمین هما روستا عزیز
خدایت بیامرزد

دکتر ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما اینبار به سراغ مرور اجراهای ماندگار رفته و یادی از چهره ماندگار موسیقی کشور استاد " محمد نوری" کرده است.

بسته اینستاگردی


اجرا های ماندگار (4) - محمد نوری
تصمیم دارم در مورد اجرا های ماندگار در کشور بنویسم . پس از پست های "صلوات خاصه" ، "کربلا ، کربلا ما داریم میایم " و "ممد نبودی" ، اجرای ماندگار چهارم را به مرحوم محمد نوری ، خواننده قطعه "سفر به خاطر وطن" اختصاص دادم .
در همایش چهره های ماندگار از او تقدیر کردیم . اجرای این سرود در اواسط برنامه بود . نوازنده پیانو ، به سادگی و زیبایی می نواخت ، و او ، از خطر ها ، سفر ها و خون دل هایی می گفت که ایران را گوهری تابان و خانه خوبان ساخته است . او با وجود کهولت سن ، بسیار با صلابت و متمرکز اجرا کرد .
چنان پر حرارت ، انرژی خود را در قالب کلمات بیرون می ریخت که گویی آرش کمانگیر است و همه جان خود را برای پرتاب تیر نهاده است . او یک اثر ملی بزرگ و فاخر خلق کرد . روحش شاد .
شعر زیبای این قطعه نیز از زنده یاد مرحوم نادر ابراهیمی است . همکاران ما در رسانه ملی ، تصاویر چشم نواز و متنوعی برای این سرود گذاشته اند که همه آن ها زیبا هستند .
. .
****پی نوشت****

.
ما برای پرسیدن نام گلی ناشناس، چه سفرها کرده ایم
ما برای بوسیدن خاک سر قله ها ، چه خطرها کرده ایم
ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود، خون دلها خورده ایم
ما برای آنکه ایران خانهٔ خوبان شود ، رنج دوران برده ایم
ما برای بوییدن بوی گل نسترن، چه سفرها کرده ایم
ما برای نوشیدن شور آبه های کویر، چه خطرها کرده ایم
ما برای خواندن این قصهٔ عشق به خاک، خون دلها خورده ایم
ما برای جاودان ماندن این عشق پاک، رنج دوران برده ایم
.
تصاویر دیدنی از اجرای ماندگار سرود حماسی "سفر برای وطن" توسط زنده‌یاد "محمد نوری" در سرویس "یک عکس، یک حرف" تلگرام و صفحه آپارات منتشر شده است.
.



حدود ده روز پیش بود که با خبر شدیم سردار طلایی که حالا در قامت نماینده شورای شهر تهران در خدمت هموطنان خود است در سانحه نشت گاز خانگی دچار سوختگی شده است.این سردار همیشه خندان در تمام طول این مدت هموطنان نگران را از طریق پست های اینستاگرام خود از روند بهوبودش مطلع کرده و در آخرین پست خود خبر از ترخیص از بیمارستان را به اشتراک گذاشته است.
بسته اینستاگردی

سلام
بیش از 10 روز از آن حادثه آتش‌سوزی می‌گذرد و من امروز به لطف دعای خیر مردم و رسیدگی‌های شبانه‌روزی پزشکان حاذق، پرستاران دلسوز و کارکنان خدوم بیمارستان شهید چمران تهران ترخیص و برای ادامه درمان به منزل منتقل می‌شوم.
اين حادثه هم همچون تمامي فراز و فرودهاي دوران زندگي ام پر بود از درس هاي ماندگار و ويژگي هاي خاص.
در این لحظه‌ها وظیفه خود می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمام آنها که در رسیدگی‌های پزشکی به بنده حتی یک لحظه کوتاهی نکردند، اعلام کنم. به ویژه گروه پرستاران فداکار و صبور بیمارستان که بازیابی سلامتی خود را پس از الطاف پروردگار متعال، مدیون زحمت‌های بی‌چشمداشت و مهربانانه آنها هستم.
از همه مردم بزرگوار ایران اسلامی به ویژه شهروندان قدرشناس پایتخت هم سپاسگزارم که در این 12 روز به شیوه‌های مختلف جویای احوال و اخبار خدمتگزار خود در شورای اسلامی شهر تهران بودند؛ از حضور و ملاقات در بیمارستان تا پیگیری و دعا در شبکه‌های مجازی و انتشار خبر و عکس در رسانه‌های آنلاین و مکتوب و تصويري.
و از همسر مهربان، فرزندان عزيزم و دامادهايم نيز تشكر ميكنم
سپاس خاص خود را تقدیم همکارانم در شورای شهر، مسئولان و مدیران شهری، نمایندگان مجلس، وزیران دولت ، روحانيت معظم و دیگر شخصیت‌های بزرگوار كشوري و لشكري می‌کنم که لطف خود را شامل حال من کردند.
در هفته دفاع مقدس از همرزمانم در آن دوران طلایی و شکوهمند هم سپاسگزارم که یار روزهای سخت و شیرین خود را روی تخت بیمارستان فراموش نکردند.
عید قربان امسال را در شرایطی پشت سر گذاشتیم که حادثه اندوهبار منا شیرینی عید را به کام مردم ایران اسلامی تلخ کرد. دعا می‌کنم خدای متعال قربانیان مظلوم سرزمین وحی را با مولایشان آقا امام حسین(ع) محشور و بر خوان نعمت اولیای الهی میهمان کند. در روزهای منتهی به عید سعید غدیر خم هم برای خانواده‌های حاجیان پرکشیده در منا صبر آرزومندم.
.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۷:۵۸ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
خداوند روح خانم هما روستا را قرین رحمت فرمایند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
قبلا بیشتر میزاشتین