ساماندهی و مرتب کردن مخاطب ها + دانلود

اگر تعداد بسیار زیادی مخاطب در گوشی همراه خود دارید توصیه می کنیم به هیچ وجه Simpler Contacts & Dialer را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تعداد بسیار زیادی مخاطب در گوشی همراه خود دارید و همین مسئله باعث شده است تا محیط مدیریت مخاطب هایتان به هم بریزد و پیدا کردن مخاطبی خاص زمان گیر شود، توصیه می کنیم به هیچ وجه Simpler Contacts & Dialer را از دست ندهید.

ویژگی ها:

○ قابلیت شناسایی و حذف مخاطب های تکراری

○ قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان از مخاطب ها

○ جستوجوی سریع بر اساس اسم و شماره

○ تماس سریع با مخاطب هایی که اخیرا استفاده شده اند

○ طراحی شده به صورت زیبا با استایلی شیک

ساماندهی و مرتب کردن مخاطب ها + دانلود

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران دارند، وجود شماره های بسیار زیادی است که در گوشی آنها وجود دارد. معمولا اکثر افراد دارای تعداد زیادی مخاطب هستند که برخی از آنها شاید تکراری باشد و وجود مخاطب های زیاد شاید باعث شود که مدت زمان زیادی برای یافتن مخاطب مورد نظرتان نیز صرف کنید.
اما برنامه Simpler Contacts & Dialer چنین مشکلاتی را برایتان حل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید مخاطب هایی ک در گوشی تان تکراری هستند را شناسایی و آنها را حذف کنید. این نرم افزار به شما امکان جستوجو در میان مخاطب های گوشی را می دهد و شما می توانید سریعا مخاطبی که مد نظر دارید را بیابید.

این کار با جستجوی نام یا شماره مخاطب انجام می شود. با استفاده از Simpler Contacts & Dialer امکان حذف کردن مخاطب هایی که به صورت ناقص ذخیره شده اند را نیز خواهید داشت. شما می توانید آن دسته از مخاطب هایی که دارای شماره نیستند یا شماره آنها ناقص است را شناسایی و حذف کنید.

قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین نیز در نرم افزار Simpler Contacts & Dialer قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید از تمام مخاطب هایی که در لیست مخاطب هایتان دارید نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس در مواقعی ضروری آن را ریستور کرده و از آن استفاده کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 10 مگابايت
نسخه: اندروید (اندروید 2.3 به بالا)
نوع فایل: APK
امتیاز:  


انتهای پیام/


برچسب ها: دانلود ، برنامه ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار