ضرورت ایجاد یک بیمارستان در فشم برای توریست‌ها

رئیس شبکه بهداشت شمیرانات از نیاز بیمارستان اورژانس و راه اندازی سیستم مکانیزه در شهرستان خبر داد.

ضرورت ایجاد یک بیمارستان در فشم برای توریست‌هابه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سیدجلال‌الدین ناصری‌نیا رئیس ستاد شبکه بهداشت شمیرانات در سومین جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات و بخش‌های تابعه با اشاره به مهم‌ترین دغدغه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: راه اندازی سیستم مکانیزه پرونده‌های بهداشتی مهم‌ترین دغدغه این شبکه است که نیازمند همکاری فرمانداری است و امیدواریم تا پایان سال 94 اولین شبکه‌ای باشیم که تمام پرونده‌ها را به صورت الکترونیکی بررسی کنیم و بتوانیم به مردم خدمات بیشتری را ارائه دهیم که این امر موجب می‌شود که اطلاعات دقیقی برای برنامه‌ریزی در این زمینه در اختیار داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به مناطق ییلاقی و قشلاقی در رودبار – قصران و تعداد قابل توجه توریست‌های داخلی و خارجی نیاز به یک بیمارستان اورژانس ضروری است و باید اقدامات اولیه در این زمینه انجام داد.

رئیس شبکه بهداشت شمیرانات تصریح کرد: در حال حاضر مشغول رایزنی‌هایی هستیم تا یک بیمارستان با حداقل 30 تخت خواب را در سطح شهرستان داشته باشیم و در نظر داریم مجوز آن را دریافت کنیم.

ناصری‌نیا افزود: راه اندازی مرکز طب کار شهرستان یکی از اقدامات صورت گرفته در منطقه دربند است که به تمام امکانات مجهز است .

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات ایجاد مرکز پیشگیری از بیماری‌های هاری در سطح شهرستان است،گفت: اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال در زمینه بازنگری و طرح گسترش شبکه بهداشت هزینه مصرف شده و همچنین 300 میلیارد تومان نیز برای تجهیزات شبکه بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی بهتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار