احداث 500 کارگاه صنوف تولیدی/ ایجاد چهار شهرک بزرگ در خارج از شهر

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با ایجاد چهار شهرک بزرگ دریا، ملارد، صفا دشت و حسن آباد در بیرون تهران اقدامات لازم برای انتقال شهرک‌های صنعتی داخل شهر انجام گرفته است.

علی سلیمانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اقدامات انجام‌شده برای بهبود وضعیت صنایع گفت: برای بهبود وضعیت صنایع در حوزه مربوط به زیر ساخت‌ها با فعال کردن شهرک‌های جدیدی که مصوبات قدیم دولت بوده و ایجاد چهار شهرک بزرگ دریا، ملارد، صفا دشت و حسن آباد در بیرون تهران اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی در توضیح انتقال صنایع کوچک از داخل به بیرون شهر اظهار داشت: در حال حاضر مکان یابی های مورد نظر برای انتقال صنایعی که در داخل تهران فعالیت می‌کنند و در مسیرهای پر رفت و آمدی مانند جاده قدیم کرج و خراسان و جاده شمال شرق تهران قرار دارند انجام شده  و به زودی در بیرون شهر مستقر می‌شوند که این امر به خرید ماشین آلات جدید و بهینه سازی ظرفیت تولید و مهم‌تر از همه صرفه جویی انرژی کمک بسزایی می‌کند.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در ادامه حوزه صنوف تولید را نیز بخشی از صنعت دانست و گفت: ما توانسته‌ایم تا به حال 500 کارگاه احداث کنیم که خوشبختانه با استقبال صنوف مختلف مواجه شده و همچنین در شهرک صنعتی قرچک که واگذاریان از اوایل سال 94 آغاز شده و بیش از 150 واحد صنفی اعم از خشکبار و آجیل و بخشی از پوشاک را در خود جای داده است.

سلیمانی در پایان بیان کرد: با این تفاسیر امیدواریم تا در دو حوزه صنایع بزرگ و صنوف تولیدی قدم‌های خوبی در استان تهران برداشته شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار