نرخ اندک تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به بانک‌ها

مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی از نرخ تسهیلات اندک صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان نسبت به بانک‌ها خبر داد.

محمد حسین صادقی مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نرخ تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان بسیار کمتر از بانکها است و سرعت استفاده از تسهیلات صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به دانشگاه‌ها بسیار بیشتر است و باید در این زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان برای جذب این اعتبارات توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات صندوق شرکت‌های دانش‌بنیان به سپرده‌گذاری نیازی ندارند و صندوق با اعطای تسهیلات به طرح‌هایی که ریسک بالایی دارند به رشد، توسعه و شکوفایی این شرکت‌ها کمک می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: باید تسهیلات ارائه شده بر طبق قانون و مقررات صندوق نوآوری و شکوفایی کشور باشد شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یک موسسه خصوصی در راستای کمک به تحقق و توسعه دانشگاه‌های دانش‌بنیان گام برداشته و این شرکت ها با تمام توان از ایده‌ها و طرح‌های دانشگاه‌هی حمایت می‌کنند.

صادقی در پایان عنوان کرد: مهم ترین اهداف شکل‌گیری صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ایجاد تقویت، گسترش و حمایت از دانشگاه‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی و تعاونی است که در این زمینه برای تجاری سازی طرح و ایده‌ها تسهیلات کم بهره‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
لطفا اطلاع رسانی بیشتر انجام شود و اینکه آیا تسهیلات ارائه شده سقفی هم دارد و یا اینکه نا محدود میباشد؟
آخرین اخبار