دایی: نوروزی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی بزرگ بود

مربی تیم فوتبال صبا گفت: نوروزی هم به لحاظ مسائل فنی و هم به لحاظ مسائل اخلاقی بازیکن بزرگی بود، کارکردن در کنار نوروزی همیشه لذت بخش بود فوت او جامعه‌ی ورزش ایران را عزادار کرد.

دایی: نوروزی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی بزرگ بود

محمد دایی مربی تیم فوتبال صبا در گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نوروزی بازیکنی بود که یک مربی می‌توانست در همه‌ی موارد از او استفاده کند و تمام ویژگی‌های یک بازیکن بزرگ را داشت و اگر مسائل فنی را هم کنار بگذاریم به لحاظ اخلاقی واقعا قابل ستایش بود و من در کار کردن در کنار او لذت می‌برم.

وی اضافه کرد: از عظمتی که در مراسم خاکسپاری و دیگر مراسم او شرکت داشتند می‌توان دریافت که او در دل همه‌ی مردم جا داشت و دارد.

من به سهم خودم این اتفاق تلخ را به خانواده‌ی او، کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس و جامعه‌ی ورزش تسلیت عرض می‌کنم. یقینا فقدان او برای دوستان صمیمی‌اش و هم بازی‌هایش بسیار سخت خواهد بود.

وی در خصوص خبری که در مورد تصادفش در مسیر برگشت از مراسم نوروزی دربابل اتفاق افتاده بود توضیح داد: ما با ماشین یکی از دوستان رفته‌بودیم و به هیچ عنوان تصادفی اتفاق نیفتاده بود و من نمی‌دانم دوستان این شایعه ها را از کجا می‌آورند.

وی در خصوص اردوی تیم فوتبال صبا که در رامسر برگزار می‌شود اظهار داشت: اردو تا به این لحظه خوب پیش رفته است و ما همه‌ی بازیکنان را در اختیار داریم که در این جمع محمد قاضی به علت مصدومیت فردا به اردو اضافه می‌شود و امیر حسین صادقی هم به کارهای فیزیوتراپی‌اش در تهران می‌پردازد.

قرار است فردا بازی دوستانه‌ای با گسترش فولاد تبریز داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، نوروزی ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار