برگزاری جشنواره بین‌المللی به نفع فعالان عرصه تئاتر

برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به نفع گروه‌های فعال در عرصه تئاتر در کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ سعید حداد یکی از بازیگران فعال عرصه تئاتر با بیان اینکه چهار سال است به‌ طور حرفه‌ای کار تئاتر را آغاز کرده است، اظهار کرد: کیفیت برگزاری جشنواره در همدان بسیار مطلوب بود.

وی گفت: ایجاد فضاهای مثبتی چون جشنواره‌های بین‌المللی و فراهم آوردن فضایی برای تعامل و ارتباط گروه‌های مختلف تئاتر با یکدیگر در ارتقای سطح کیفی تئاتر به‌ ویژه تئاتر کودک و نوجوان مؤثر است.

این بازیگر فعال در عرصه تئاتر با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف تئاتر در جشنواره می‌توانند با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند، اضافه کرد: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به نفع گروه‌های فعال در عرصه تئاتر در کشور است.

وی با بیان اینکه حضور در جشنواره برای هریک از هنرمندان عرصه تئاتر یک تجربه فوق‌العاده است، گفت: آشنایی با گروه‌های دیگر، تعامل با هنرمندان مختلف و بحث و گفت‌وگو در خصوص شیوه‌های اجرای تئاتر از مواردی بوده که به نفع هنرمندان این عرصه است.

حداد در ادامه افزود: مشکل اصلی اغلب هنرمندان فعال در عرصه تئاتر مشکلات اقتصادی بوده که باعث شده هنرمند انرژی کامل را برای این کار نگذارد.

وی در این خصوص بیان داشت: مشکلات اقتصادی موجب شده هنرمندان این عرصه تئاتر را به‌ عنوان شغل دوم انجام دهند و دغدغه اصلی که تئاتر را تحت‌ شعاع قرار می‌دهد مشکلات مالی است.

این بازیگر فعال در عرصه تئاتر با بیان اینکه بخش ویژه همدان در جشنواره بخش خوبی است، بیان کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تئاتر استان همدان تأثیرگذار بوده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.