10 معلم ایرانی در امارات بازداشت شدند/ وزارت خارجه کاردار را فراخواند

وزارت خارجه کشورمان در پی بازداشت تعدادی از معلمان ایرانی آموزش و پرورش در امارات، کاردار این کشور را در غیاب سفیر امارات به وزارت خارجه فراخواند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه با فراخواندن کاردار امارات در تهران نسبت به دستگیری معلمان ایرانی در آن کشور با وجود چند سال کار قانونی و فعالیت مدرسه ایرانی در آن منطقه ابراز نگرانی کرده و خواستار حل مشکل به وجود آمده و آزادی هر چه زودتر معلمان شد.

سفارت ایران در امارات نیز به محض اطلاع از این موضوع جزییات آن را از مقامات محلی این کشور پیگیری کرد و تلاش‌ها برای آزادی این معلمان را آغاز کرد.

طرف اماراتی مجوز کار این معلمان را برای اشتغال در ابوظبی نامعتبر عنوان کرده، این در حالی است که این معلمان از سال‌های گذشته با مجوز کار و اقامت مربوط به دوبی به صورت متعارف در ابوظبی نیز تدریس می‌کردند و مشکلی در این زمینه نداشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
با سلام، یعنی اینهمه ایرانیان را با سابقه 40 - 50 ساله اقامت رسمی بدون هیچ دلیلی با خفت و خواری فقط به دلیل اینکه گذرنامه ایرانی دارند اخراج کردند وزارت خارجه خبر نشد، همینکه 10 تا معلم رو گرفتند یهتون برخورد!؟ جهت اطلاع شما ها اندوزی خدمتکار صادر میکنه به این کشورها اگه برای هر کدومشون مشکلی پیش بیاد سفارتش عکس العمل نشون میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
این به خاطر عزت و اقتداری هست که دولت تدبیر و امید برامون به ارمغان اورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
اونجا چکار میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
حالا امارات هم برا ما آدم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
میدونم نشر نمیدین ولی بوی جنگ جهانی میاد که از خاورمیانه شروع می شود. اخراج و بازداشت اتباع کشورهایی که قرار بهانه بشن برا جنگ
رفتارهای عربستان با حجاج ایرانی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
لعنت خدا بر سوسمارخورای حروم زاده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
به این میگن دیپلماسی عمومی! و اقتدار ایرانی! البته همش شعاره. به این میگن عزت اسلامی! عزتی که استان جدا شده ایران در زمان پهلوی ها، ایران و میخواد قلقلک بده و بازی کنه باهاش
آخرین اخبار