بجنورد؛

کشتی گیر خراسان شمالی صاحب مدال طلای رقابتهای جایزه بزرگ کشتی پهلوانی لهستان

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: قهرمان ارزنده شهرستان شیروان صاحب گردن آویز طلای رقابتهای جایزه بزرگ کشتی پهلوانی لهستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، اکبری مطلق گفت:جلال علیزاده در وزن 60 کیلوگرم در مسابقات بین‌المللی کشتی پهلوانی در بیالیستوک لهستان با شکست رقیبانی از لهستان ، قزاقستان ، بلاروس و روسیه با اقتدار قهرمان شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 18 کشور جهان برای اولین بار با قوانین مورد تائید اتحادیه جهانی روز گذشته برگزار شد،افزود:در پایان این رقابت ها تیم ایران با کسب 5 مدال طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اکبری مطلق اظهارداشت: در پایان رقابتهای جایزه بزرگ کشتی پهلوانی در لهستان تیم ایران با کسب 5 مدال طلا در جایگاه نخست این مسابقات ایستاد .

وی افزود: جلال علیزاده، حمید مومن، پیمان یاراحمدی، امیررضا اکبر زاده و جابر صادق زاده نمایندگان اوزان 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم کشورمان بودند که توانستند در این رقابت ها صاحب مدال طلا شوند.

گفتنی است: اتحادیه جهانی کشتی از سال 2015اقدام به زیر پوشش دادن رشته های سنتی کشتی کرده است که با معرفی ایران در این اتحادیه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.