حضور وزیران و دولتمردان در شهرهای مختلف مازندران

اعضای کاروان تدبیر و امید بعد از ورود به فرودگاه دشت‌ناز ساری هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان‌های مختلف استان عزیمت کردند .

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان دولت و تدبیر و امید در بیست و سومین سفر استانی روز دوشنبه 20 مهر از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد مازندران شدند و اعضای این کاروان هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان‌های مختلف استان عزیمت کردند 

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سفر یک‌روزه رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به مازندران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میهمان مردم شهرستان آمل است، وزیر آموزش و پرورش در جمع مردم شهرستان‌های قائمشهر، سیمرغ و جویبار حضور می‌یابد و وزیر اطلاعات هم پیام‌رسان رئیس‌جمهوری به مردم تنکابن و عباس آباد است.

رامسری‌ها امروز دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی را میزبانی می‌کنند.

وزیر دادگستری به همراه مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد میهمان مردم شهرستان نور و محمودآباد هستند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به میان مردم نوشهر و چالوس می‌رود و میزبانی وزیر نیرو هم بر عهده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در شرق مازندران است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید از فرودگاه دشت ناز به ساری در شهر سورک میهمان مردم میاندرود شد.

رئیس مرکز توسعه روستایی ریاست جمهوری به سوادکوه عزیمت کرد، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در مجلس میهمان مردم بابلسر و فریدونکنار است و بابلی‌ها هم میزبان وزیر راه و شهرسازی هستند.

اعضای کاروان تدبیر و امید در سفر به شهرستان‌های مازندران علاوه بر افتتاح پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده و دیدار با مردم، در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار