زرینچه:پول بدهند بازیکنان به تیم‌های عربی نروند

کارشناس فوتبال گفت: بازیکن در تیم‌های داخلی باید دنبال پول‌ بدود برای همین ترجیح می دهد به تیم‌های عربی برود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه بایکن سابق تیم ملی و باشگاه فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه چرا در جام جهانی 2014 مانند جام جهانی 1998 شاهد لژیونر شدن بازیکنان تیم ملی نبودیم، گفت:به نظر من در جام جهانی نمایش خوبی نداشتیم و فقط یک سری سیاه کاری از خودمان نشان دادیم . در تیم ما فقط خط دفاع خوب بود و ما مقابل تمام تیم ها دفاع کردیم.
  
وی در خصوص سطح بازی‌های ایران مقابل هم گروهی‌هایش افزود: ما جلوی نیجریه نمایش خوبی نداشتیم مقابل آرژانتین هم فقط دفاع کردیم، در بازی با بوسنی و هرزگوین هم باید می بردیم ولی سه گل خوردیم. 
 
زرینچه در مورد علت رفتن بازیکنان به تیم های عربی گفت: ما عادت کرده ایم به کشورهای عربی برویم، وقتی در ایران بازیکن قرارداد می بندد، 400 تومان می گیرد و بعد باید دنبال بقیه پول‌اش بدود و از طرفی دیگر شرایط تیم های عربی را می بینید که پول خوب می دهند، در نتیجه کشورهای عربی را برای بازی انتخاب می کند. 
 
جواد زرینچه بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه فوتبال استقلال تهران در بخش پایانی صحبت‌هایش افزود: با این وضعیت تا 20 سال دیگر هنوز لژیونرهای ما همان لژیونرهای جام جهانی 1998 خواهند بود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
به هرجا دوست دارند بروند، مثلاً این عزیزان در ایران بمانند چه تاثیری بر حل مشکلات مردم دارند بجز رونق تجمل گرایی و دل جوانان ایرانی را با خریدهای آنچنانی آب کردن. توی فوتبال هم که چیزی نیستیم. پس بروند هرجا دوست دارند.
آخرین اخبار