وقتی چسب قطره‌ای با قطره چشم اشتباه گرفته شود + تصاویر

هفته گذشته پس‌ازآن که دوست کاترین گایدوس به‌جای قطره چشم اشتباهاً چسب قطره‌ای به یکی از چشمان او ریخت، موقتاً نابینا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که کاترین 28 ساله و دوستش در حال جارو کردن برگ‌های حیاط خانه‌اش در ساحل وِست پالم بودند، ذره‌ای برگ از جارو به چشم او فرورفت. کاترین از دوستش خواست که قطره ویسین را از داخل کیف‌دستی دربیاورد اما او سهواً چسب قطره‌ای ناخن را درآورد و به چشم کاترین ریخت که باعث شد چشمش به‌شدت بسوزد؛ بنابراین به‌سرعت با اورژانس تماس گرفت و دکتران تشخیص دادند که باید عمل شود که البته کاترین پول کافی برای هزینه درمان را نداشت. طبق اخبار پنجشنبه گذشته، پلک‌های او از هم باز شدند.

دکتر پانکاج از دانشگاه کیس وسترن رِزِرو اوهایو (Case Western Reserve University) در مصاحبه‌ای با شبکه ABC می‌گوید: در چنین مواردی اولین مساله ای که لازم است بدانید، این است که وحشت‌زده نشوید. سلول‌های چشمی متولد می‌شوند و نهایتاً لایه‌ای از چسب را برمی‌دارند. اگر چسب در چشمتان ریخت، نگران کور شدن نباشید ، فقط سریع به پزشک مراجعه کنید. البته بهبود چشم مدتی زمان می‌برد.

وقتی چسب قطره‌ای با قطره چشم اشتباه گرفته شود + تصاویر

وقتی چسب قطره‌ای با قطره چشم اشتباه گرفته شود + تصاویر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
الحمدلله که به خیر گذشت
آخرین اخبار