مقدمانی جام‌‌جهانی در آسیا؛‌ عمان از ایران سبقت گرفت

از هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی روز گذشته دو دیدار در گروه ایران انجام شد. در دیدار اول تیم ملی ترکمنستان در دیدار خانگی تیم ملی گوام را شکست داد و به رتبه سوم گروه رسید. در بازی دوم هم عمان پیروز و صدرنشین شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛با نتایجی که در بازی های روز گذشته به دست آمد تیم ملی عمان با یک بازی بیشتر صدرنشین شد و تیم ملی ایران در رتبه دوم قرار گرفت. ایران در شرایطی در پایان بازیهای رفت مسابقات اش در رتبه دوم گروه قرار دارد که از بازی های برگشت فقط بازی با گوام را خارج ازخانه خواهد داشت و مقابل تیم های دیگر در تهران بازی خواهدکرد. از گروه ایران یک تیم به صورت مستقیم به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی صعود خواهد کرد و تیم دوم باید یکی از ۴تیم برتر ودوم گروه های ۸گانه باشد.

نکته مهم در مورد تیم های سید یک مسابقات این است که همگی به غیر از کره جنوبی در رتبه دوم گروه خود قرار دارند. ایران ،ژاپن و استرالیا ۳ تیم سید یک هستند که به خاطر عدم کسب همه امتیازها به رتبه دوم گروه سقوط کرده اند.

دیدار بعدی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان یک ماه دیگر یعنی ۲۱ آبانماه در تهران برگزار می شود و همزمان هند و گوام به دیدارهم می روند . ایران و عمان در این بازی تعداد بازی هایشان برابر می شود و ایران با پیروزی به رتبه اول گروه صعود خواهدکرد.

منبع:هفت صبح
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار