افشین بیابانگرد:‌

رقابت های لیگ تمرین مسابقه ای بسیار خوبی است

فرنگی کار وزن71 کیلو گرم تیم بیمه رازی معتقد است از رقابت های لیگ برتر کشتی می توان به عنوان یک تمرین مسابقه ای مفید و بسیار خوب بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افشین بیابانگرد در آستانه رقابت های لیگ برتر اضهار داشت:پس از پایان رقابت های جهانی لاس وگاس و با تغییر کادر فنی در نخستین اردوی تیم ملی حضور داشتم و در حال حاضر با یک آمادگی تقریباً نسبی با توجه به قراردادی که با تیم بیمه رازی دارم در لیگ برتر کشتی خواهم گرفت.
وی تصریح کرد:در هر  صورت رقابت های لیگ سوای مسائل مالی می تواند یک تمرین مسابقه ای بسیار خوب باشد چرا که بسیاری از مدعیان کشتی در این رقابت ها به میدان می روند.
دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که قراردادش برای حضور در لیگ جهانی هم اعتبار دارد گفت:اصلاً هدف من و همه اعضای تیم حضور در لیگ جهانی و کسب موفقیت در این مسابقات است و شما مطمئن باشید بیمه رازی شانس نخست قهرمانی در لیگ ایران و جهان است.
بیابانگرد در خاتمه خاطر نشان کرد:با توجه به مدیریت خوب مسئولان بیمه رازی تیم بسیار خوب و یکدستی داریم که وظیفه خودم می دانم از همه دست اندرکاران این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار