اراک؛

بازدید معاون وزیر شغل تاجیکستان از مرکز فنی و حرفه ای و یک واحد تولیدی در ساوه

معاون وزیر محنت ، مهاجرت و شغل تاجیکستان از مرکز فنی و حرفه ای و یک واحد تولید در ساوه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ میرزازاده در این بازدید هدف از سفر به استان مرکزی را اشنایی با آموزش های فنی و حرفه ای و فضای کسب و کار عنوان کرد و گفت : در این بازدید مشاهده کردیم که استان مرکزی در تربیت نیروهای کار بسیار فعال و پیشرفته است.

وی با اشاره به حضور ایران در المپیاد های بین المللی و کسب مدال افزود : این باعث افتخار است که برادران ما در عرصه ی بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

معاون وزیر محنت ، مهاجرت و شغل تاجیکستان با بیان اینکه مهمترین هدف ما گسترش همکاری در جهت تربیت نیروی های کار مورد نیاز و مربی است گفت : مربیان ایرانی برای آموزش مربی های تاجیکی در جهت ایجاد کسب و کار به تاجیکستان سفر خواهند کرد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی هم در این بازدید ها با بیان اینکه 15 رشته آموزشی ، توسط هیئت تاجیکستان انتخاب شده ، گفت : هدف ما با انعقاد تفاهم نامه / احداث یک مرکز آموزش فنی و حرفه ای در دوشنبه تاجیکستان برای آموزش مربیان تاجیکی توسط مربیان فنی و حرفه ای استان مرکزی است.

نجفی زاده افزود : در کوتاه مدت نیز نیروهای جوان تاجیکستان در مراکز شبانه روز با عقد قرارداد ، آموزش های مورد نیاز را می بینند.

در ادامه این هیئت تاجیکی از یک واحد تولید انواع آبمیوه در ساوه بازدید کردند و مقدمات صادرات و ایجاد کارخانه تولید آبمیوه در جمهوری تاجیکستان بررسی شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.